سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کارگر ایرانی

حوزه/امام جمعه بیرجند با بیان اینکه باید تا جایی که امکان دارد و کالای داخل وجود دارد از مصرف کالای خارجی پرهیز شود،گفت: کارگر ایرانی باید کار کند و محصول ایرانی در سبد کالاهای مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند، اظهار داشت: عبادت خداوند انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام در جای خود باید انجام شود، اما خدمتگزاری به مردم از بهترین ثواب هایی است که در دین اسلام تعریف شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: گاه ممکن است فرصت خدمت زیاد نباشد که در این جهت باید حداکثر بهره برداری را داشت و از فرصت ها نهایت استفاده را برای خدمت رسانی به مردم داشت.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: امیر کبیر شخصیتی بود که در زمان خود اجناس خارجی که وارد کشور می شد، در مقطعی بر روی آن حساس شده و از صنعت داخل تا توانست حمایت کرد.

وی با بیان اینکه کارگر ایرانی باید کار کند و محصول ایرانی باید مصرف شود، اظهار کرد: باید تا جایی که محصول داخلی وجود دارد از آن استفاده کرد و بنا به گفته بزرگان باید اول کار خوب باشد تا آخر کار هم خوب شود، اینکه برخی می گویند مهم آخر کار است که خوب شود، این نظریه رد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به حاضران خاطرنشان کرد: آرمان شما آرمان های امیر کبیر است و شما همکاران خوبی دارید تلاش شود دوره کاری شما تداوم داشته باشد، به عنوان نمونه برای نسل آینده، گره گشا باشید، زیرا شما خدمتگزار مردم هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha