جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سخنرانی رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ها توسط معظم له، برنامه راهبردی کشور است که باید برای تحقق آنها در راستای حفظ و توسعه استقلال کشور تمام توان خود را بکار گیریم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان با تاکید بر ضرورت وحدت و تعامل همه جانبه دستگاه ها و نهادهای اجرایی برای تحقق ابعاد مختلف شعار سال، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و به دور از حاشیه در راستای تحقق بخشیدن به اهداف شعار سال حرکت کنیم تا زمینه پیشرفت اقتصادی و فرهنگی کشور را در همه عرصه ها فراهم نماییم.

وی با بیان این که برای حمایت از کالای ایرانی باید کالاها کیفیت محور باشند و کیفیت های لازم را برای مصرف کنندگان داشته باشند، خاطر نشان کرد: در این زمینه باید تولید کنندگان را حمایت کرد تا شاهد گرایش مردم به سمت خرید و مصرف کالاهای ایرانی در جامعه باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان این که مدیران باید برای توسعه همه جانبه کشور باید برنامه های مدونی ارائه دهند، گفت: استفاده درست از منابع بیت المال از بسترهای تحقق شعار سال است که باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام حنان در پایان با اشاره به اینکه فرهیختگان و دانشمندان فکر و اندیشه باید مبانی فکری لازم را برای تحقق اهداف شعار سال را به جامعه ارائه دهند، یادآور شد: برقراری رابطه بین صنعت و دانشگاه و همچنین عزم ملی برای حمایت و فرهنگ سازی از مصرف تولیدات داخلی از راهکاهای تحقق شعار سال است که در این زمینه باید عزم جدی داشته باشیم و تلاش همه جانبه خود را بکار گیریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha