جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

حوزه/ کارگاه پژوهش طرح مقالات پژوهشی برای طلاب مدرسه زینبیه (س) خرم آباد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم زهرا صالحی در حاشیه برگزاری این کارگاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به این که پژوهش در حوزه های علمیه باید با پویایی و انجام تحقیقات کاربردی همراه باشد، بیان داشت: خروجی حوزه باید منجر به فعالیت های تحقیقاتی و علمی باشد و طلاب با ارائه مقالات علمی و کاربردی رسالت خود را در حوزه پژوهش های دینی انجام دهند .

وی با بیان این که در این کارگاه طلاب با شیوه نوشتن طرح اجمالی و طرح تفصیلی مقالات آشنا شده اند، اظهار داشت: در این کارگاه طلاب شیوه های بیان مساله، پیشینه، سوالات، فرضیه ها و ساختار نوشتن مقاله را به روش های علمی زیر نظراستاد حوزه پژوهش خانم حبیبی فرا گرفتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به این که اساتید مدارس علمیه باید با جدّیت در ایجاد شور علمی تحقیقاتی در بین طلاب کوشا باشند، خاطر نشان کرد: یک مقاله علمی باید دارای ساختاری منسجم،سیر پژوهشی، رویکرد تحلیلی همراه با مطالب کاربردی همراه باشد .

صالحی در پایان یادآور شد: کارگاه های علمی پژوهشی به صورت متناوب در مدارس علمیه برای طلاب با هدف ارتقای دانش پژوهشی جهت ارائه مقالات علمی کاربردی، برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha