سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشریه داعیه

حجت الاسلام بهرامی گفت: در سال های اخیر نشریه «داعیه» مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) جزو نشریات برتر مدارس علمیه سراسر کشور بوده است.

حجت الاسلام رضا بهرامی معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به انتشار نشریه «داعیه»، گفت: نشریه داعیه مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) بالغ بر 7 سال فعالیت خود را در سطح مدارس علمیه استان شروع کرده است.

وی تصریح کرد: این نشریه با هدف دست به قلم شدن طلاب حوزه علمیه همدان و با رویکرد درون استانی از تمامی مبلغان و کسانی که به نوعی دست به قلم هستند درخواست همکاری کرده و مطالب آنها را در صورت امکان انتشار، در این نشریه چاپ می کند.

مدیر مسئول نشریه «داعیه» با اشاره به این که در سال های اخیر این نشریه جزو نشریات برتر مدارس علمیه سراسر کشور بوده، افزود: این نشریه شامل بخش هایی همچون مصاحبه با ابرار، مصاحبه با فعالان تبلیغی، ارایه مقالات، معرفی الگو های برجسته، دلنوشته های طلبگی و دیگر عناوین این چنینی است.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: از آنجایی که رویکرد نشریه «داعیه» درون استانی است، سعی شده در مصاحبه با علمای همدان این بزرگان معرفی شوند تا طلاب از آنان الگوبرداری کنند.

وی در ادامه افزود: همه کار های این نشریه از جمله نگارش، انجام مصاحبه ها، ترتیب و چینش و محتوا با همکاری طلاب مدرسه آیت الله دامغانی(ره) و طلاب موفق همدانی انجام می شود.

وی در پایان گفت: شناسایی اسوه های تبلیغی، نحوه تحصیل در حوزه علمیه، معرفی نهاد های حوزوی و ایجاد انگیزه نوشتن در بین طلاب از دیگر اهداف این نشریه به شمار می رود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha