پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سکوت جامعه بین المللی درباره خشونت ها علیه مردم کشمیر محکوم است

حوزه/ حجت الاسلام ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، طی سخنانی، سکوت جامعه بین المللی در خصوص خشونت های نظامیان هند علیه مردم کشمیررا محکوم کرده و بر مبارزات مردم ستمدیده کشمیر درود فرستاد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، سکوت جامعه بین المللی درباره خشونت های دولت هند علیه مردم کشمیر را محکوم کرد. حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری از رهبران شیعه پاکستان، سکوت جامعه بین المللی نسبت به جنایت های هند در کشمیر اشغالی را به شدت محکوم کرده و گفت: ما به مردم ستمدیده کشمیر به خاطر مبارزه بی قید و شرط خود برای آزادی سرزمین و کشورشان از اشغال هند درود می فرستیم.

حجت الاسلام جعفری در ادامه گفت: مجلس وحدت مسلمین به حمایتش از مردم کشمیر ادامه خواهد داد.

وی از یک جنبش رسانه ای خواست تا رنج های مردم مظلوم کشمیر و اقدامات وحشیانه نیروهای هند علیه آنان را برجسته کند.

وی افزود: کشمیری ها پیروز خواهند شد و آزادی به دست می آورند. دولت هند بازنده است، زیرا در جهت مخالف عدالت و تاریخ قرار دارد.

گفتنی است اخیرا تجاوز دسته جمعی و قتل دختر 8 ساله کشمیری  با نام عاصفه توسط گروهی از نظامیان پلیس هند، خشم و اعتراض عمومی در این سرزمین را برانگیخته است.

درحالی که مردم مسلمان کشمیر خواستار حق طلبی برای عاصفه بودند، دولت هندوستان نظامیانی را که در این جنایت دست داشته و پیش از کشتن دختر 8 ساله، 11 مرتبه به او تجاوز کرده بودند را آزاد کرد.

در حال حاضر حدود 700 هزار نظامی هندی در کشمیر اشغالی حضور دارند و پاسخ هرگونه اعتراض را با گلوله‌های آتشین می‌دهند.

هند طی 28 سال اخیرا 98 هزار نفر را در کشمیر اشغالی به قتل رسانده و به بیش از 144 هزار نفر دیگر را بازداشت کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha