پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان

حوزه/رئیس، نائب رئیس و دبیر وفاق المدارس شیعه پاکستان در واکنش به شهادت دو شیعه هزاره کویته گفتند: کشتار مردم بی گناه وطن دوست هزاره شیعه کویته بسیار نگران کننده است و دولت باید محافظ جان و مال شهروندان باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حافظ ریاض حسین نقوی رئیس، حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس و حجت الاسلام والمسلمین افضل حیدری دبیر وفاق المدار شیعه پاکستان در واکنش به شهادت دو شیعه هزاره کویته گفتند: کشتار مردم بی گناه و وطن دوست هزاره شیعه کویته بسیار نگران کننده است و دولت باید محافظ جان و مال شهروندان باشد.

رؤسای وفاق المدارس شیعه پاکستان افزودند: در یک شهر کوچک مردم بی گناه از یک مکتب هر روز به دست تکفیری ها به شهادت می رسند و دولت هیچ کاری نمی کند در صورتی که باید این تکفیری ها را نابود کند تا مردم با آرامش زندگی کنند و اتفاق بدتر این است که تا کنون دولت و اداره های مربوط موفق نشدند که هیچ قاتلی را دستگیر کنند.

وی در ادامه گفتند: مقامات دولتی و مسئولین مربوط در مورد حضور داعش و طالبان در کشور حقائق را به مردم گفته و برای نابودی این گروهک های تکفیری اقدام فوری انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی از فرمانده ارتش خواستار محافظت از مردم کویته و دیره اسماعیل خان شد و گفت: فرمانده ارتش باید شخصا به این موضوع فکر کند که شهر های حساس مانند دیره اسماعیل خان و کویته چرا دچار نا امنی هستند باید مانند شهرهای وزیرستان و کراچی ریشه این تکفیری ها را از کویته و دیر اسماعیل خان بکنند و مانند شهرهای دیگر امنیت داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha