جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز نقوی در گفتگو با طلاب حوزه علمیه المنتظر گفت: حمایت ولی عهد عربستان از اسرائیل توهین به امت اسلامی است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس شیعه و همبستگی ملی پاکستان، در گفتگو با طلاب حوزه علمیه المنتظر گفت: هر سال با برپایی راهپیمایی قدس با شکوه بیشتر از سالهای پیش در کل دنیا مسلمانان اعلام کردند که سرزمین فلسطین برای مردم فلسطینان است و هیچ وقت رژیم اسرائیل را قبول نخواهیم کرد.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان اسرائیل را یک دولت غاصب و غیر قانونی خواند و گفت: اسرائیل یک کشور غاصب است و یک کودک هم می فهمد که فلسطین باید یک کشور مستقل باشد، حمایت ولی عهد عربستان از اسرائیل توهین به امت اسلامی است، بن سلمان با بیانات غیر عاقلانه ی خود همیشه سیاست مسلمانان را نفی کرده است و اگر اسرائیل را رسمیت بشناسد نه مسله ای فلسطینی می ماند نه فلسطین.

وی در ادامه گفت: بنیانگذار پاکستان از اول دولت غاصب اسرائیل را قبول نکرده است و باید دولت کنون پاکستان هم از عربستان بخواهد که تصمیماتی نگیرند که علیه مردم فلسطین باشد.

او در پایان گفت: از بیاینه ولی عهد سعودی که گفته بود ایران دشمن مشترک اسرائیل و عربستان است می فهمیم که این شخص حرف چه کسی را دارد می زند؟ بن سلمان باید بفهمند که ایران غلام هیچ کس نیست و تصمیمات خود را طبق تعلیمات قرآن و فرامین اهلبیت (ع) می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha