جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیروانی

حوزه/ دبیر کمیته مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی حوزه‌های علمیه کشور گفت: تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در دستور کار حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا فلاح شیروانی، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان سمنان اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی تأثیر به‌سزایی در تغییر بینش و نگرش طلاب و روحانیون دارد زیرا با حضور بسیاری از طلاب و روحانیون با دیدگاه‌های فکری متفاوت و دادن نظرات مختلف این تأثیرات در طلاب و روحانیون ایجاد می‌شود.

دبیر کمیته مرکزی کرسی‌های آزاداندیشی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: حضور طلاب و روحانیون در کرسی‌های آزاداندیشی باوجود نظرات موافق و مخالف تأثیرات به‌سزایی در رفتارهای اجتماعی طلاب و روحانیون دارد.

وی افزود: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در فضای حوزه‌های علمیه ازجمله مطالبات رهبری از حوزه‌های علمیه و از طلاب و روحانیون است و تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در دستور کار حوزه‌های علمیه است.

حجت‌الاسلام فلاح شیروانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه به‌منظور تبادل آرا و نظریان تأکیددارند که اجرای آن به نشاط و پویایی در این مراکز از سوی طلاب و روحانیون و به‌ویژه نسل جوان منجر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha