جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مولوی صاحبزاده افتخار احمد عباسی نائب رئیس جمعیت علمای اسلام (نورانی)

حوزه/ مولوی صاحبزادہ افتخار احمد عباسی نائب رئیس جمعیت علمای پاکستان (نورانی)سند گفت: امت اسلامی درمورد روابط خطرناک اسرائیل و عربستان باید فکر کند، تکفیری ها مستقیم یا غیر مستقیم دست پرورده آمریکا و وهابیت هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مولوی صاحبزاده افتخار احمد عباسی نائب رئیس جمعیت علمای پاکستان (نورانی)سند و عضو مرکزی مجلس شورای جمعیت علمای پاکستان در مصاحبه‌ای گفت: امت اسلامی درمورد روابط خطرناک اسرائیل و عربستان باید فکر کند، تکفیری ها مستقیم یا غیر مستقیم دست پرورده آمریکا و وهابیت هستند.

وی افزود: مثل روز روشن آشکار شده است که غرب با کمک عربستان وهابیت را در دنیا ترویج و گسترش داد، وقتی به گذشته نگاه کنیم می بینیم هر گروهی درست شده بود یا برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان یا کشتار مسلمانان بود و هدف اصلی این گروهای تکفیری بدنامی اسلام بود. وقتی فعالیت این گروهک ها به شدت آشکار شد همان کسانی که این گروهک ها را درست کرده بود میخواستند آنها را نابود کند. همین وهابیت را هم آمریکا به کمک عربستان به اوج رساند و اکنون میخواهد وهابیت را نابود کند.

وی در جواب سوالی درمورد روابط عربستان و اسرائیل گفت: چند سال قبل در دانمارک توهین پیامبر اسلام شد ما واضح گفته بودیم که چرا عربستان سعودی درمورد این گستاخی بزرگ موضع گیری نمی کند و در این مسله حساس هم یک بیانیه علیه توهین کنندگان از طرف عربستان صادر نشد. ما در آن وقت گفتیم که عربستان برده آمریکا، اسرائیل و یهودیان است.

وی افزود: سیاست های احمقانه عربستان که بدون هیچ شک و تردید با آمریکا و اسرائیل جلو میرود بسیار نگران کننده است و امت اسلامی باید در این مورد فکر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha