جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی

حوزه/ رئیس مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این که هر یک از شما طلاب در امر تبلیغ باید اخلاص داشته باشید، گفت: نیات خالصانه به هر اقدام و عملی برکت داده و آن را ماندگار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عالمی در نهمین گردهمایی مبلغان اعزامی ماه شعبان و رمضان جامعه المصطفی در حرم مطهر رضوی با بیان این که هر یک از شما طلاب در امر تبلیغ باید اخلاص داشته باشید، گفت: نیات خالصانه به هر اقدام و عملی برکت داده و آن را ماندگار می کند.

وی با بیان این که رمضان ماه قرآن بوده و بهترین و زیباترین کلام نیز کلام الهی است، توصیه کرد: از قرآن غفلت نکرده و همه جا را به عطر قرآن معطر کنید و تلاش داشته باشید تا در هر فرصت و شرائطی معارف این کلام نورانی را برای امت اسلامی تبیین نمایید.

رئیس مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این که در امر  تبلیغ ورود به مباحث قبیله ای و طائفه ای نداشته باشد، بیان کرد: وقتی یک روحانی به یک سو برود، از سوی دیگر غافل می شود؛ بنابراین در هر آنی وحدت کلمه را مد نظر داشته و در دام توطئه شوم دشمنان یعنی ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی نیفتید.

حجت الاسلام والمسلمین عالمی خطاب به طلاب با بیان این که جمعه آخر ماه مبارک رمضان یعنی روز قدس را باید جدی بگیرید، اظهار کرد: با توجه به طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس هر یک از شما باید ضمن بازگو کردن مستمر و پیوسته مظلومیت مردم فلسطین، توجه مردم جهان را به این فتنه ها و توطئه ها دوچندان و هوشیاری مسلمانان را بیش از پیش کنید.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در ماه مبارک رمضان، از مبلغان خواست تا یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تجدید و افکار بلندشان را در اقصی نقاط جهان برای امت های اسلامی بازگو و ترویج کنند.

رئیس مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با این توصیه که مبلغان باید به ظرفیت های مردمی در عرصه تبلیغ نیز توجه داشته باشند و مهارت های زندگی توام با سبک زندگی اسلامی را به آنان آموزش دهند، نسبت به حضور جوانان در محافل، بیان احادیث کوتاه، توجه به زحمات عالمان در مناطق مختلف و تقدیر از تلاش های تبلیغی آنان سفارش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عالمی خطاب به طلاب، ضمن هشدار به آنان نسبت به ضرورت توجه دوچندان به شبکه های اجتماعی، خاطر نشان کرد: دشمنان بنا دارند تا از این راه ایمان جوانان را سست و اعتقاداتشان را نابود کنند که بدین جهت همه شما وظیفه دارید با بهره گیری از ظرفیت های به وجود آمده تا آنجا که می توانید در ترویج اسلام ناب محمدی بکوشید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha