پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 449273
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳
تصاویر/ اختتامیه نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره تبلیغ اخلاق دین

حوزه/ نفرات برگزیده اولین جشنواره شعر وخاطره تبلیغ اخلاق دین حوزه های علمیه کشور در قم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نخستین جشنواره شعر و خاطره تبلیغ اخلاق دین در قم با پیام آیت الله العظمی مظاهری، حضور استاد انصاریان، حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، کارشناسان حوزوی و تبلیغی و... در تالار همایش های غدیردفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این  مراسم  پیام آیت الله العظمی مظاهری از مراجع تقلید قرائت شد که ایشان در این پیام بر لزوم کاربست هنری و ذوق و شعر در عرصه تبلیغ تاکید کردند.

پس از سخنرانی دکتر سرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی اسلامی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان به سخنرانی پرداخت.

پس از سخنرانی استاد انصاریان نفرات برگزیده این جشنواره در دو بخش شعر و خاطره نویسی با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تجلیل شدند.

در این مراسم محسن کاویانی، عباس همتی، امیرعباس سلیمانی، فائزه زرافشان، عاطفه جوشقانیان، راضیه مظفری، در بخش شعر به عنوان رتبه های برتر انتخاب شدند.

همچنین در بخش شعر این جشنواره از حجت الاسلام سیدکاظم علوی گنابادی، زهراکاردانی، حسین زحمتکش، سهیلا ملکی و علی حمیدی تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha