شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد /حجت الاسلام شمس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه مسئولان مذاکره کننده باید در مسئله برجام، سخنان رهبر معظم انقلاب اطاعت می کردند، گفت: مسئولان کشور نباید برای حل مشکلات نگاهشان به دست بیگانگان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: این اتفاق بارها و بارها توسط رهبر معظم انقلاب به مسئولان دست اندرکار این امر هشدار داده شده بود که آمریکا و همپیمانانشان هیچ گاه برای جمهوری اسلامی کاری نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: تمامی کشورهای اروپایی تابع آمریکا هستند و اگر هم کشوری در این رابطه برقرار بماند بدون شک اهداف آمریکایی‌ها را پیاده سازی می‌کند و بدون اجازه آمریکا هیچ کاری نمی‌کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: خروج آمریکا از برجام از خیلی قبل تر مشخص و مبرهن بود و اگر مسئولان مذاکره کننده به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه می‌کردند، هیچ گاه آمریکای جنایتکار نمی‌توانست چنین اقدامی انجام دهد.

عضو شورای حوزه علمیه یزد افزود: اینکه آمریکا کشور ایران را به تحریم‌های بیشتر تهدید می‌کند، هیچ دغدغه‌ای را برای ما ایجاد نمی‌کند، زیرا در کشورمان آن‌قدر توانایی و استعداد وجود دارد که این تحریم‌ها اثر منفی بر کشور نگذارد و برای صحت این مطلب می‌توان به چهل گذشته تاکنون بازگشت که چگونه جوانان غیور ایرانی توانستند در بدترین شرایط، در زمینه‌های مختلف به بهترین دستاوردها برسند و نام پر افتخار جمهوری اسلامی را در سراسر بر سر زبان‌ها بیاندازند.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولان نباید برای هر مسئله‌ای نگاهشان به بیگانگان باشد، زیرا اگر آن‌ها سربلندی جمهوری اسلامی را می‌خواستند، در این چهل سال پیروزی انقلاب به ما کمک می‌کردند نه این که با توطئه‌های شوم خود دنبال نابودی اسلام و انقلاب باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha