جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم تاکید کرد در صورت بروز هرگونه تنش در روابط بین الملل، و آغاز درگیری و مسدود شدن مسیر توسعه و همکاری منطقه ای، ملت های منطقه متضرر خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روز گذشته سفیر آلمان رد بغداد با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار کرد و طرفین درباره روابط عراق و آلمان و راه هیا تقویت آن و همچنین آخرین تحولات منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

سید عمار حکیم در این دیدار تاکید کرد در صورت بروز هرگونه تنش در روابط بین الملل، و آغاز درگیری و مسدود شدن مسیر توسعه و همکاری منطقه ای، ملت های منطقه متضرر خواهند شد.

وی از موضع سنجیده اروپا در حمایت از تلاش های منطقه ای برای ایجاد ثبات قدردانی و تاکید کرد: عراق نیز با تکیه بر روابط خوبی که در منطقه و سطح بین الملل دارد می تواند نقش ارزنده ای در زمینه تقویت ثبات در منطقه داشته باشد و از این رو نباید اجازه داد تنش های منطقه تاثیر منفی بر وضعیت داخلی عراق داشته باشد و این مسئله باید از مهم ترین اولویت های دولت آینده باشد تا اجازه ندهد درگیری های منطقه ای تاثیری منفی بر زندگی و امنیت شهروندان عراقی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha