شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کاردینال وینسنت نیکولز رئیس اسقف های انگلستان

حوزه/ کاردینال وینسنت نیکولز رئیس اسقف های انگلستان با اشاره به کشتار مردم بی گناه و بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: اوضاع انسانی در نوار غزه بسیار نابسامان است و این ملت نیز بسیار ضعیف و محروم هستند و به هیچ وجه جایز نیست به حال خود رها شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، کاردینال وینسنت نیکولز رئیس اسقف های انگلستان با اشاره به کشتار مردم بی گناه و بی دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: برای تحقق صلح به ویژه در خاورمیانه و به ویژه نوار غزه دعا کنید.

رئیس مجلس اسقف های کاتولیک انگلستان و ولز بدون اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کند،‌ از خداپرستان خواست از مردم غزه حمایت کنند، زیرا این مردم شرایط سخت و دردناکی را پشت سر می گذارند و اوضاع انسانی در این منطقه بسیار نابسامان است و این ملت نیز بسیار ضعیف و محروم هستند و به هیچ وجه جایز نیست به حال خود رها شوند.

وی افزود: در این زمینه با پدر "ماریو دا سیلوا" اسقف کلیسای کاتولیک غزه تماسی تلفنی داشته و به او گفته که کلیسای انگلیس برای آنها دعا کرده و از آنها حمایت می کند.

در این تماس تلفنی پدر دا سیلوا نیز ضمن تشکر از کلیسای انگلیس کفته که شرایط زندگی در نوار غزه بسیار دشوار است و مردم نیازمند آب و مواد اولیه برای زنده ماندن هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha