سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 شهدای گمنام

حوزه/طلاب و روحانیون اردکانی با شهدای گمنام تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام‌ حمید کمالی، ظهر امروز در مراسم تجدید بیعت طلاب و روحانیون اردکانی با شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، با یادآوری جمله تاریخی امام راحل مبنی بر این که فتح خرمشهر فتح ارزش‌های اسلامی بود، گفت: این ارزش‌ها، همان ایستادگی، مقاومت و اطاعت‌پذیری بود.

وی، اطاعت‌پذیری را شاخص مهمی برشمرد و فتح خرمشهر را نیز مرهون همین روحیه دانست و افزود: رزمندگان و مردم خرمشهر همه تلاش خود را برای تحقق این دستور امام به کار بستند و به این فتح بزرگ دست یافتند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اردکان اظهار کرد: به لطف خداوند مردم ما ولایت‌پذیر هستند و در برهه‌های مختلف با حضور به‌موقع خود از انقلاب و اهداف نظام دفاع کرده‌اند ولی مسئولان چه؟ متأسفانه مشکلات مختلف کشور به دلیل اطاعت ناپذیر بودن برخی از مسئولان است.

وی گفت: عبور از خطوط قرمز رهبری در مذاکرات، گره زدن همه مشکلات ریزودرشت کشور به برجام، اعتماد به دشمن و تحقق پیدا نکردن اقتصاد مقاومتی همه به دلیل عدم اعتنا به توصیه‌ها و فرمان‌ها رهبری و اطاعت نکردن از ایشان است.

حجت‌الاسلام‌ کمالی در پایان، از طلاب و روحانیون خواست که در راستای تحقق حوزه انقلابی، سخنان مهم مقام معظم رهبری درزمینه های مختلف را برای مردم تشریح کرده و مساجد را به سمت‌ و سوی اهداف انقلاب سوق دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha