سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمدی

حوزه/دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، گفت: در بازدیدی که از بخش حوزوی نمایشگاه قرآن داشتم شاهد تلاش و فعالیت بسیار خوب مراکز و مؤسسات حوزوی بودم هرچند می شود انتظار داشت تا برای سال آینده با قدرت بیشتری حضور یابند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و رئیس ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن با حضور در بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم در جریان فعالیت های این بخش قرار گرفت.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: امسال با اهتمامی که معاونت قرآن و عترت داشته، نمایشگاه نسبت به چند سال گذشته از شرایط بهتری برخوردار است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی تصریح کرد: در نمایشگاه قرآن امسال از حیث غرفه آرایی و چشم نوازی شرایط مناسب تری داریم و برخی غرفه های از نظر محتوایی آثار فاخری را عرضه نمودند.

وی گفت: در بازدیدی که از بخش حوزوی نمایشگاه داشتم شاهد تلاش و فعالیت بسیار خوب مراکز و مؤسسات حوزوی بودم هرچند می شود انتظار داشت تا برای سال آینده با قدرت بیشتری حضور یابند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: یکی از غرفه های برتر این بخش غرفه پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم است که از پژوهشکده های سرآمد است و حوزه علمیه باید به آن افتخار کند؛ این پژوهشکده محصولات به روز، عمیق و متناسب با نیاز جامعه و مخاطب تولید می کند.

وی با بیان اینکه می تواند حجم استقبال مردم از نمایشگاه چند برابر شود، گفت: باید تبلیغات گسترده تری صورت می گرفت.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی ادامه داد: معمولا استقبال مردم از نمایشگاه قرآن از 15 رمضان به بعد بیشتر می شود، لذا هر روزی که نمایشگاه از 15 بیشتر ادامه داشته باشد تأثیر گذاری آن بیشتر می شود.

وی ابراز داشت: نمایشگاهی موفق است که بتواند در افزایش معرفت قرآنی، ایمان قرآنی و رفتار قرآنی مردم مؤثر باشد تا وقتی مردم در نمایشگاه حضور می یابند، به ایمان و الگوسازی برای عمل و رفتارشان افزوده گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha