جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان انقلابی گفتمان ساز یاد کرد و گفت: این انقلاب الهام‌بخش برخلاف سایر انقلاب‌های دنیا، زنده و پویا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) از انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان انقلابی گفتمان ساز یاد کرد و اظهار داشت: انقلاب الهام‌بخش برخلاف سایر انقلاب‌های دنیا، زنده و پویا است؛ به این خاطر که جهادی در راه خدا بوده  و جهاد پایان ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی‌های 40 ساله نظام استکبار با انقلاب اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: انقلابی که از ابتدای شکل‌گیری تاکنون با انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها مواجه بوده است، نیاز به محافظ و پاسدار داشته باشد.

وی، پاسداری را به معنای رفع و دفع خطر از انقلاب در تمامی عرصه‌ها توصیف کرد و افزود: عمق‌بخشی، تقویت پیش برندگی و پیش‌روندگی انقلاب و حفظ حرکت و شتاب انقلاب بر عهده پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی با برشمردن ویژگی‌های پاسداران تراز انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی باید ولایتمدار بوده و بصیرت دینی داشته باشند و در ظلمت فتنه‌ها بینایی خود را از دست ندهند، حریت داشته باشند تا بنده زر و زور نشوند، روحیه جهادی و انقلابی‌شان را حفظ کنند، تولی و تبری داشته باشند و با اقتدار در کسب توانمندی و اقتدار نیازهای انقلاب کوشا باشند تا با حفظ انقلاب اسلامی، زمینه‌های ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) محقق شود.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای بصیرت دینی و فهم، تشخیص و عمل به هنگام از سوی آحاد پاسداران، تربیت چنین افسرانی را رسالت خطیر و مهمی دانست که بر عهده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) است.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم با حکم نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام اللّه نورکریمی تبار به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب شد.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha