پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: با وجود تلاش هایی که علیه انتخابات انجام گرفت و کشور های جهان و منطقه دخالت کردند و این احتمال بود که حادثه ای غیر قابل پیش بینی رخ دهد و نتیجه انتخابات را باطل کند، انتخابات در آرامش و امنیت برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: با وجود تلاش هایی که علیه انتخابات انجام گرفت و کشور های جهان و منطقه دخالت کردند و این احتمال بود که حادثه غیر قابل پیش بینی رخ دهد و نتیجه انتخابات را باطل کند یا مسائلی از این قبیل پیش بیاید،  الحمدلله انتخابات در آرامش و امنیت برگزار شد.

وی ادامه داد: قانون نسبیت در مقایسه با قانون های پیشین بهتر است؛ چرا که راه را برای ورود نمایندگان مردم و کسانی که شایستگی دارند، باز کرد.

نتایج انتخابات نشان دهنده حمایت مردم از حزب الله و هم پیمانان بود

شیخ قاسم افزود: نتایج انتخابات نشان دهنده حمایت گسترده مردم از حزب الله و هم پیمانان آن بود و به این ترتیب شاخص هایی در خصوص مسائلی که دولت باید به آن بپردازد، ارائه داد که از جمله آن ها پاکدستی، مقابله با فساد، عدم سر سپردگی و حمایت از لبنان است.

وی تصریح کرد: ملت رأی داد تا با هم حکومتی عادلانه به پا کنیم که به شهروندان، اقتصاد و تأمین فرصت شغلی اهمیت دهد، لذا ما خواهان شتاب در تشکیل دولتی بر اساس سه محور وضعیت اقتصادی، رسیدگی به مناطق محروم و فراهم آوردن فرصت شغلی قرار هستیم.

حزب الله تلاش دارد با فساد مقابله کند

معاون دبیرکل حزب الله اشاره کرد: حزب الله تلاش دارد که با تمام انواع و اقسام فساد مقابله کند و این کار از طریق جلوگیری از شکل گیری زمینه های فساد و مقابله آشکار و پنهانی با فساد و مفسدین انجام می گیرد.

دلیل عدم حل بحران های منطقه، وجود آمریکاست

شیخ قاسم در خصوص مسائل منطقه ای گفت: مسئله ای که بر منطقه غلبه دارد، همان سر و صدای سیاسی و عدم جدیت در ارائه و پیگیری راه حل های بحران های منطقه است و پایه و اساس عدم رسیدن به راه حل، وجود آمریکاست که مادر فساد و ظلم است.

وی ادامه داد: آمریکا از طرق تجاوز اسرائیلی، تجاوز داعشی و حضور مستقیم خود، تجاوز سعودی به یمن و استفاده از ساز و کار های خود در منطقه نتوانست به اهداف خود برسد، بلکه برعکس محور مقاومت به پیروزی های بزرگ دست یافت.

مقام ارشد حزب الله تاکید کرد: آمریکا به دنبال راه حلی است که در خدمت رژیم صهیونیستی باشد؛ چراکه در سوریه، دولت و هم پیمانان آن در حال پیش روی هستند، در فلسطین صدایی جز صدای جنبش مردمی و مقابله با یهودی سازی و راه حل های اسرائیل نیست، در لبنان تمام تلاش ها برای تضعیف خط مقاومت به شکست انجامید و نتیجه انتخابات سیلی بر صورت آمریکا، اسرائیل و یاران خلیجی آنان بود.

وی در پایان گفت: ما در این راه صبر می کنیم و در کنار همدیگر در میدان آمده ایم و تهدید ها و توطئه چینی ها فایده ای ندارد و برای همیشه سربلند خواهیم ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha