جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی، هرگز واقعیت را تغییر نخواهد داد و اشغالگری و تجاوز به حال خود باقی می ماند، افزود: این بدیهی است که ما با این اشغالگری و تجاوز مقابله می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی، هرگز واقعیت را تغییر نخواهد داد و اشغالگری و تجاوز به حال خود باقی  می ماند، افزود: این بدیهی است که ما با این اشغالگری و تجاوز مقابله می کنیم.

شهاب در واکنش به نتایج انتخابات رژیم اسرائیل گفت: ملت فلسطین در دوره های دولت های گذشته رژیم اسرائیل، هزینه های سنگینی را به خاطر تروریسم صهیونیستی پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: ما هرگز بر تغییر سیاست اسرائیل قبل و بعد از انتخاباتشان تکیه نداشته و نخواهیم داشت، بلکه بر مقاومت پایداری ملت ما و ثبات امت زنده ما اعتماد و تکیه داریم.

عضو ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد: هر وقت که موضع گیری ما محکم بود و در را به روی اشغالگران غاصب بستیم و مانع عادی سازی روابط با اسرائیل شدیم و با طرح های خصمانه و تجاوزکارانه مقابله کردیم، به آزادی فلسطین نزدیکتر شده و در مقابله و شکست طرح های متجاوزان قدرتمند تر شدیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha