پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه در فلیم مستند "خانه عنکبوت" به نمایش گذاشته شد، مختصری از نمونه اقدامات امنیتی پیچیده و دشوار است که مقاومت اسلامی آن را انجام می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه در فلیم مستند "خانه عنکبوت" به نمایش گذاشته شد، بخش مختصری از برخی نمونه های اقدامات امنیتی پیچیده و دشوار است که مقاومت اسلامی آن را انجام می دهد.

شهاب در گفتگویی مطبوعاتی با اشاره به اینکه مقاومت در تمامی زمینه ها از جمله زمینه امنیتی در حال پیشرفت است، افزود: اقدامات و تلاش های بزرگی در نهان و خفا انجام می گیرد که نشانگر درگیری گسترده و مستقیم با دشمن است.

وی ادامه داد: گروه ها و گردان های کاملی به اینگونه جهاد و مقاومت می پردازند که با جانفشانی بزرگ و به خطر انداختن جان همراه است. شخص فداکاری که برای فریب و گمراه کردن دشمن به صفوف آن نفوذ می کند، در واقع یک اقدام فداکارانه، قهرمانانه و مهمی را انجام می دهد که ممکن است به شهادت یا اسارت طولانی مدت او در زندان های رژیم اشغالگر منجر شود. همچنین این عمل موجب شعله ور ماندن آتش درگیری و نوعی سردرگم کردن دشمن است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: این عمل بزرگ و دشوار، پاسخی است به تمامی شک کنندگان و کسانی که تلاش کردند چهره مقاومت را مخدوش کرده و از قدرت آن بکاهند و از حوادث استفاده کردند تا به مقاومت و قدرت آن کنایه بزنند.

داود شهاب در ادامه بیان داشت: هدف از بیان اینگونه دستاورد های مهم در این زمان، نشان دادن میزان تلاش مقاومت برای حمایت از جبهه داخلی و ارسال پیامی به تمامی کسانی است که از خود ضعف نشان داده و در دام دشمن افتاده اند تا بداند که این سقوط به معنی پایان راه نیست، بلکه هر کسی که در این دام افتاده می تواند بازگردد و در صف مقاومت قرار گیرد.

وی در پایان گفت: راه بازگشت باز است و هر کس که در نتیجه ضعف در دام دشمن افتاده، می تواند بازگردد و به یک مجاهد و قهرمانی تبدیل شود که به دین، وطن و ملت خود خدمت می کند و نیروی مقاومی شود که مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha