جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس نمایندگان با جریان آزاد ملّی همکاری خواهیم کرد، گفت: مدتی است که در جهت آمادگی برای انتخابات مجلس، نشست‌هایی را در تمامی سطوح آغاز کردیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه ما در لبنان هم پیمان‌هایی داریم و با جریان آزاد ملّی به ریاست جبران باسیل به توافق رسیدیم، گفت: دلیل این تفاهم این است که ما در مسائل راهبردی و داخلی نقاط مشترک داریم.

وی افزود: این طبیعی است که در روابط و تفاهم‌ها، برخی اشکالات و اختلافات باشد، امّا این قابل بررسی و حل است و این تفاهم ادامه دارد.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه ما در انتخابات مجلس نمایندگان با جریان آزاد ملّی خواهیم بود و با آن همکاری خواهیم کرد، گفت: مدتی است که در جهت آمادگی برای انتخابات مجلس، نشست‌هایی را در تمامی سطوح آغاز کردیم.

شیخ قاسم تصریح کرد: عرصه انتخابات آینده، مانند عرصه ائتلاف‌هایی است که با همگی تشکیل دادیم و تمامی هم پیمان‌های حزب الله به صورت طبیعی در انتخابات با این حزب همکاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه روابط حزب الله با جنبش امل، راهبردی، ثابت و استوار است، تأکید کرد: ما در کنار هم تلاش می‌کنیم که لبنان مستقل باشد و وابسته به بیگانگان نباشد و همچنین برای جلوگیری از عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha