جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نعیم قاسم بر ضرورت بازگشت روابط برادرانه میان لبنان و سوریه به شکل سابق تأکید کرد و گفت: شکست محاصره آمریکا علیه سوریه آغاز مرحله جدیدی از مقابله است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر ضرورت بازگشت روابط برادرانه میان لبنان و سوریه به شکل سابق تأکید کرد و گفت: شکست محاصره آمریکا علیه سوریه از طریق نقض قانون خصمانه قیصر، آغاز مرحله جدیدی از مقابله است که پیروزی های سیاسی و اقتصادی به نفع سوریه و لبنان خواهد بود.

حزب الله برای آزاد سازی سرزمین و انسان در برابر اسرائیل مقاومت کرده است

وی در دیدار علی عبد الکریم علی سفیر سوریه در لبنان گفت: حزب الله برای آزاد سازی سرزمین و انسان در برابر اسرائیل مقاومت کرده و با محاصره اقتصادی و اجتماعی برای تحقق عزّت و حمایت از استقلال لبنان و حمایت اجتماعی و سیاسی از شهروندان مقابله کرده است و در تمامی زمینه هایی که با استقلال و کرامت مرتبط است با تجاوز آمریکایی و اسرائیلی مقابله خواهد کرد.

شیخ قاسم در خصوص سفیر سوریه بیان داشت: به اظهارات و خوانش های خوشبینانه سفیر سوریه در خصوص وضعیت لبنان و بشارت او به امکان موفقیت در فعالسازی روابط برادرانه میان سوریه و لبنان و کشور های منطقه گوش دادم. بر این اساس واردات گاز از مصر، برق از اردن، ارتباط با عراق و اردن و به طور کلی ارتباط با شرق از طریق سوریه انجام می گیرد.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: در این دیدار به سرمایه گذاری پیروزی سوریه و مقاومت در مقابله با تروریسم که خطری برای منطقه و جهان بود، پرداختیم و اینکه سوریه و لبنان در پایداری و پیروزی در یک جبهه بوده است.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی سرگردان شده و تروریسم تکفیری سرمایه گذاری را از جایی به جای دیگر تغییر می دهدو این ها همه نشانه قدرت است که باید در آن سرمایه گذاری شود.

شیخ قاسم در پایان گفت: دیدگاه ها و خوانش مشترک به حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی ملت سوریه، لبنان و کشور های دوست و برادر اشاره دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha