شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبویان

حوزه/ رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن در شرایط فعلی، ایجاد تغییر جدی در سبک زندگی ایرانیان است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که نباید نسبت به هجوم گسترده دشمن در عرصه های فکری، فرهنگی و اجتماعی غافل باشیم، ابراز داشت: تغییر در سبک زندگی ایرانیان و خدشه بر باورها و اعتقادات اسلامی مردم یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم فرهنگی است که امروز به خصوص با ابزارهایی چون رسانه،هنر و فضای مجازی دنبال می شود.

وی افزود: از سوی دیگر دشمن به طور جدی به دنبال آن است که روحیه انقلابی ملت و به ویژه نسل جوان را تضعیف کند چرا که می داند مردم ما با داشتن روحیه انقلابی و دینی در برابر توطئه ها و فتنه های آنان می ایستند و از انقلاب و دین و شریعت دفاع می کنند.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) همچنین بر لزوم حفظ و تقویت روحیه انقلابی در بین بدنه حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: حوزه انقلابی خار چشم دشمنان است و لذا ما برای دفاع از دین و انقلاب و پاسخ به شبهات و نیز تبیین مبانی دینی و ارزش های الهی باید همواره نسبت به حفظ و تقویت روحیه انقلابی در حوزه اهتمام داشته باشیم.

وی بیان داشت: بی شک ما در سایه روحیه انقلابی می توانیم از منافع و مصالح ملی خود حمایت کرده و زمینه ای فراهم کنیم که مسئولان با رفع نقاط ضعف کشور بهتر و بیشتر به مردم خدمت نموده و عزم خود را بیش از پیش برای حل مشکلات اقتصادی، جزم کنند.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha