پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه حتی مردم کوچه و بازار خطرات پیوستن به FATF را می‌فهمند و اعتراض می‌کنند، عنوان داشت: متاسفانه برخی سیاستمداران و تحصیلکرده ها متوجه این خطرات نیستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز در دیدار با مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: با تاسیس جهاد سازندگی در اوایل انقلاب جمعیت‌های مختلف در جهت کمک رسانی به استان‌ها اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به معنی جهاد در لغت، افزود: دایره جهاد گسترده بوده و می‌تواند با شمشیر، مال و یا هر چیز مؤثر دیگر در وصول به هدف باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان داشت: جهاد باید هدف الهی داشته و افراد نیز باید توجه داشته باشند که اگرچه در جهت یک هدف الهی تلاش می‌کنند، اما کار را برای خود انجام می‌دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی، بالاترین جهاد را جهاد با نفس دانست و گفت: اگر کسی جهاد کند، اما انتهای کار نفسانی باشد ارزشی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهاد اکبر زمینه‌ساز ارزش پیدا کردن بقیه جهادها است، ادامه داد: باید دانست جز چیزی که وجه‌الله باشد همه چیز از بین می‌رود و ارزشی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: اینکه فرد بر سر دوراهی خدا و هوای نفس، خدا را انتخاب کند همه چیز ارزش پیدا می‌کند و اگر هوای نفس را انتخاب کرد همه چیز بی‌ارزش می‌شود.

وی با اشاره به جهاد کبیر، گفت: این جهاد از متن قرآن برمی‌آید و پرسودترین جهاد است و نسبت به جهاد اکبر و جهاد اصغر امتیاز بالاتری دارد.

در جهادکبیر خانه‌ها خراب نمی‌شود و شلیک و شمشیری وجود ندارد و با عدم تبعیت از دشمن، دشمن زمین‌گیر می‌شود.

حجت الاسلام عبادی اضافه کرد: این را باید دانست این جهاد بر عهده هر فرد است و برای جهاد با دشمن نباید از دشمن تبعیت کرد.

وی تمام مشکلات را مربوط به خود دانست و گفت: چون کم می‌آوریم، تصور می‌کنیم که اگر کاری را که دشمن می‌گوید انجام دهیم، دشمن راضی می‌شود و با ما کنار می‌آید؛ اما دشمن به کمتر از اینکه شما نوکرش شوید راضی نمی‌شود و در انتها باز نوکری شما را قبول ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه حتی مردم کوچه و بازار خطرات پیوستن به FATF را می‌فهمند و اعتراض می‌کنند، عنوان داشت: متاسفانه برخی سیاستمداران و تحصیلکرده ها متوجه این خطرات نیستند

وی متذکر شد: داعش، منافقان و طالبان با حمایت دشمن کشورهای اسلامی را خراب و به نوامیس مسلمانان تجاوز می کنند و سپس ائتلاف ضدتروریستی تشکیل می‌دهند!

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و از او انتظار دوستی نیست، گفت: از نگاه غربی ها اگر کسی  بخواهد از جان، مال، کشور و استقلال خود دفاع کند تروریست خوانده می شود و هر کسی هم که از او حمایت کند حامی تروریست است!!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی متذکر شد: اگر از کفار و بیگانگان اطاعت نکنیم، پیروز میدان هستیم و اگر شکستی وارد می‌شود مقصر خودمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن حتی پایگاه عقیدتی در خود ندارد، خاطرنشان کرد: ما نیرو، عقیده و فرهنگ خودمان را داریم و مستقل هستیم و اگر به این مسائل توجه کنیم دشمن زمین‌گیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha