جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
FATF

حوزه/ یکی از اهداف استعماری FATF دسترسی دشمنان به اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران است و تا از این طریق بتواند قدرت اقتصادی ایران را کنترل کند، یعنی به زبان ساده اقتصاد ایران را به راحتی رصد کنند که این خود خطری بالقوه در حوزه امنیت کشرور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار، با اشاره به معاهده و كنوانسيون FATF اظهار داشت: این معاهده و کنوانسیون در اصل ماهیتی استعماری دارد و ورود و امضا به این کنوانسیون به نوعی ریسک بزرگی در بخش مالی، اقتصادی و امنیتی کشور است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید در بررسی این معاهده دقت بسیاری داشته باشند، افزود: همانگونه که می دانیم کنوانسیون مذکور از 40 اصل تشکیل شده است که جمهوری اسلامی 38 اصل آن را امضا کرده و 2 اصل دیگر را مسکوت گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه اصل و هدف دشمنان امضا همین دو اصل باقی مانده از سوی مقامات و نمایندگان مجلس ایران است، گفت: این کنوانسیون را باید توطئه دیگری از سوی دشمن دانست. هدف دشمن از طرح این کنوانسیون تحت فشار دادن کشورهایی همانند جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه تاکنون موفق به رسیدن به این نیت پلید خود نشده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) بیجار افزود: ماهیت کنوانسیون FATF کاملا استعماری است، لذا همین امر باعث واکنش شدید دلسوزان نظام به این توطئه جدید دشمنان شده است.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: در این معاهده دشمنان چندین هدف را به صورت دقیق دنبال می کند که در صورت تصویب 2 اصل مانده، دشمن به نیت پلید خود خواهد رسید، لذا بنده به عنوان یک روحانی و طلبه از نمایندگان مجلس به ویژه منتخبان مردم استان کردستان در بهارستان درخواست دارم که هرگز این معاهده و کنوانسیون را امضا نکنند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه مقاومت در منطقه توسط جمهوری اسلامی ایران فشارهای بسیاری بر دشمنان به ویژه کشورهایی همانند آمریکا، رژیم اسرائیل و... آورده است، و ستون های استعمار در منطقه را به شدید به لرزه درآورده؛ گفت: دشمن به دنبال تضعیف جبهه مقاومت است و حال که می داند با زور و قدرت نظامی نمی شود جبهه مقاومت را از بین ببرد، می خواهد در قالب این کنوانسیون به ظاهر قانونی و بین المللی به تدریج قدرت جبهه مقاومت را تضعیف کند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف استعماری FATFدسترسی دشمنان به اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران است و تا از این طریق بتواند قدرت اقتصادی ایران را کنترل کند، یعنی به زبان ساده اقتصاد ایران را به راحتی رصد کنند که این خود خطری بالقوه در حوزه امنیت کشرور است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت ولیعصر(عج) بیجار گفت: خوشبختانه طرح این کنوانسیون نشانه ها و سیگنال های تضعیف استکبار در منطقه است و این معاهده هم از سوی دشمن به عنوان راهی برای رهایی از وضعیت موجودش ایجاد شده است که امیدواریم که این طرح ننگین نیز همانند دیگر توطئه ها به بن بست برخورد که ان شاء الله این چنین نیز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha