جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری

حوزه/ استکبار جهانی با در دست داشتن رسانه و امکانات روز با مطرح کردن شعارهایی از جمله حجاب اجباری، در صدد تضعیف و نابودی اعتقادات دینی مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در مازندران، خانم صفری، استاد دانشگاه در نشست مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) ساری، بیان کرد: دین مبین اسلام با تلاش پیامبران و امامان معصوم و مجاهدت علما و شهدا به ما رسیده  است، لذا ما درقبال تعالیم و ارزش های الهی نسبت به خود و مسئول هستیم.

وی افزود: ما در حال حاضر در انقلاب امام زمان(عج) و در شرایط انتظار قرار داریم، بنابراین باید خود را رشد داده و بسازیم تا در مسیر دین درست گام برداشته و موجب هدایت دیگران شویم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شما طلاب در مسیری هستید که موفقیت و شکستتان به پای دین تمام می شود، زیرا در نظردیگران الگو هستید، لذا باید طوری رفتار و اعمال شما در جامعه نمود پیدا کند که موجب دین گریزی دیگران نشوید.

 وی در ادامه با اشاره به وظایف سنگین طلاب، تصریح کرد: استکبار جهانی با در دست داشتن رسانه و امکانات روز در پی تبلیغ اهداف خود بوده و با مطرح کردن شعارهایی از جمله حجاب اجباری، به دنبال سست کردن اعتقادات دینی مردم است و مسئله ای را مورد هدف قرار داده که پشت آن یک مکتب و ایدئولوژی است.

صفری اظهار کرد: اگر ما در اعتقاداتمان محکم نبوده، ضعیف عمل کرده و یا شیوه های صحیح تبلیغ را درست ندانیم، دشمن متعرض چادر ، حجاب و ارزش های دینی و بومی ما خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما به عنوان ادامه دهندگان راه انبیا باید همانند پیامبران، رهبر و راهنمای مردم در این جهالت مدرن امروزی باشیم.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha