پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: کسانی که در این شرایط آن نامه را وقیحانه نوشتند خائن‌هایی هستند که هیچ آبرویی ندارند و مطمئناً تاریخ خیانت آنها را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی  امروز در جلسه شورای اداری مرکز خدمات با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم، گفت: این جنگ الزاماتی دارد و همه برای موفقیت کشورمان وظیفه‌ای داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی بیان کرد: در شرایطی که همه باید به فکر خدمت به کشور باشند عده‌ای ناجوانمردانه با دشمن همکاری کرده و به کشور خیانت می‌کنند.

رئیس مرکز خدمات افزود: کسانی که در این شرایط آن نامه وقیحانه را به برای مذاکره با رئیس‌جمهور آمریکا نوشتند خائن‌هایی هستند که هیچ آبرویی ندارند و مطمئناً تاریخ خیانت آنها را فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد انتظار نیست عده‌ای زندگی تجملاتی داشته باشند؛ انقلابی ماندن یعنی اینکه در این شرایط از تشریفات کم کرده و سعی کنیم با کمک به یکدیگر با توطئه دشمنان مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی گفت: دشمن با تمام توان خود به میدان آمده است و از طرفی نیز سیاه نمایی‌های بسیاری درباره وضع موجود کشور انجام می‌شود، ولی ما باید بدانیم که ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و منطقه وجود دارد و باید از این نقاط مثبت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز امریکا از نظر افکار بین‌المللی در موضع انفعال قرار دارد افزود: عده‌ای بدون کمترین امکانات در یمن و حدیده در مقابل دشمنان کاملاً مجهز و مسلح نزدیک به دو هفته مقاومت کرده و آنها را زمین‌گیر کرده‌اند؛ این اتفاقات عادی نیست و اگر بخواهیم این مسائل را به‌درستی بررسی کنیم مطمئناً درمی‌یابیم نقاط قوتمان بسیار زیاد است.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • SAABER IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    حضور رسایی در دادسرا به علت شکایت فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی روحانی حضور رسایی در دادسرا به علت شکایت فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی روحانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حضورش در دادسرای ویژه روحانیت به علت شکایت حسین فریدون، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و ستاد انتخاباتی حسن روحانی خبر داد. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...