شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمدی مقدم

حوزه/ امروز کسانی که با پول و پشتیبانی تکفیری ها را حمایت و تقویت می کنند خائنان به جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، سردار احمدی مقدم ،فرمانده سابق نیروی انتظامی، در یازدهمین همایش دکترین مهدویت که در محل سالن همایش های صدا و سیما در تهران برگزار شد، با بیان ابعاد فرهنگی جامعه مهدوی به تعریف واژه فرهنگ پرداخت و گفت: فرهنگ مجموعه آداب و سنن علوم، دانش، ارزش ها، هنجارها و یافته های جامعه بشری که نسل به نسل منتقل می شود را شامل می گردد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،با بیان اینکه در فرهنگ انتظار مجاهدت، مقاومت، صبر، جهاد، تقوا و آخرت گرایی و حیات طیبه دنیا از ارکان اصلی است،گفت: همه باید در تحقق این فرهنگ تلاش نمایند.

وی با بیان این که به فرمایش مولا علی(ع) امنیت ،عدالت و رفاه و توسعه سه نیاز اساسی جوامع است گفت: امروز حرف زدن از عدالت در سوریه و عراق و جوامع فتنه زده حرفی بیهوده و بی معنی است.

احمدی مقدم، خاطر نشان کرد: در جهانی سازی سیاست، دولتمردان به دنبال این هستند که با بازیگران جهانی تحت مدیریتی واحد باشند.

وی با بیان اینکه امروز با قواعد نرم و تفسیرهای شخصی دست و پای مردم را بسته اند، گفت: امروز سیاست های دوگانه و تفسیرهای ناصواب را در اوکراین و یمن و سایر کشور ها از جمله ایران می بینیم؛ آنها در حالی فناوری صلح آمیز هسته ای ایران را به چالش می کشند که اسرائیل تعداد بسیاری زرادخانه و سلاح هسته ای دارد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی ادامه داد: جوامع اسلامی با فتنه های تزریق شده از بیرون رو در روی هم قرار گرفته اند و در این میان رژیم اشغالگر قدس در حال شادی و پایکوبی است.

وی با بیان اینکه در عرصه خاورمیانه جدید آمریکایی ها با تقسیم کشورها به کشورهای کوچک، فرقه و طائفه گرایانه و همیشه درگیر، به دنبال موقیعت مناسب برای خود هستند.

احمدی مقدم، باتاکید بر بصیرت افزایی افزود:  امروز باید منافقان و خادمان دشمن در لباس دین را بشناسیم و تشخیص دهیم، باید بدانیم کسانی که امروز با پول و پشتیبانی تکفیری ها را حمایت و تقویت می کنند خائنان به جامعه اسلامی هستند؛ امروز حتی اهل سنت سوریه به مثابه اسرای مظنون تکفیری ها بوده و امثال داعش برای زندگی کردن آنها تعیین تکلیف می کند.

سردار احمدی مقدم در پایان گفت: امروز مردم یمن مطالبه اولشان مقابله با تجاوزگری است لذا باید بدانیم اگر بخواهیم زمینه ساز ظهور باشیم باید به توافق و اشتراک نظر عملی برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha