جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رحیمیان

حوزه/ در سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه القای یاس و سیاه‌نمایی نسبت به آینده مشاهده نمی شود، اما برخی افراد امروز هم‌صدا با بلندگوهای آمریکایی، نسبت به آینده القای یاس و سیاه‌نمایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رحیمیان، ظهر امروز در یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، بابیان این که ‌یکی از دلایل غیبت امام زمان(عج) را زمینه سازی تحقق هدف کلان انبیاء و سعادت بشریت خواند و گفت: منجی عالم بشریت کل دنیا را در سایه قسط و عدل اسلامی سعادتمند خواهد کرد، در این‌ بین نهضت امام و انقلاب اسلامی نیز نقش خاص خود را دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: دولت اسلامی، مولود نظام اسلامی و نظام اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، نظام اسلامی هر مزیتی دارد، محصول انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) در مبارزات خود تمام مستکبران عالم را نشانه گرفت، گفت: امام راحل نابودی غرب به رهبری آمریکا و نابودی استکبار شرق را هدف گرفت و با تأکید و اطمینان بیان می‌کرد که اسلام ابرقدرت‌ها را بر خاک مذلت می‌نشاند و اسلام موانع داخل و خارج خود را برطرف کرده و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان اضافه کرد: در صحیفه امام خمینی(ره) خطاب به مسئولان نظام اسلامی آمده که بدانند انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست، بلکه نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری امام زمان (عج) است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه القای یاس و سیاه‌نمایی نسبت به آینده مشاهده نمی شود، اما برخی افراد امروز هم‌صدا با بلندگوهای آمریکایی، نسبت به آینده القای یاس و سیاه‌نمایی می‌کنند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) و شهدا نقشه راه را برای ما ترسیم کرده اند، تصریح کرد: امروز در سراسر دنیا، میلیون‌ها انسان و جوان آماده هستند تا جان و هستی خود را فدای اسلام ناب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تاکید کرد: تلاش دشمن در قالب داعش و القاعده برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب به خود آن‌ها بازگشته و تفاوت میان اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی مشخص‌شده است، لذا هر چه جلو تر می‌رویم، بشریت به‌سوی آماده شدن برای ظهور نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha