جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام شکوری

حوزه/ امام جمعه خوی، ولایت و مهدویت را شناسنامه و هویت تشیع خواند و گفت: ایجاد امنیت همه جانبه، به نهایت رساندن سطح معرفت و شناخت انسان ها و مقابله با کج روی ها و کج اندیشی ها از ویژگی های حکومت مهدوی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی شکوری، امروز در جمع فعالان فرهنگی و افتتاحیه پارک ویژه بانوان خوی، اظهار داشت: در اداوار مختلف تاریخ بویژه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سایر صحنه های سرنوشت ساز انقلاب، زنان جامعه دوشادوش مردان، بلکه در برخی از صحنه ها جلوتر از آنان حرکت کردند و در صحنه حاضر بوده و هستند.

وی افزود: راه اندازی این قبیل پارک ها و سایر امکانات ویژه بانوان از حقوق آنان بوده و در عین حال باید کارهای به مراتب عمیق تر و مهم تر از این برداشته شود.

وی با اشاره به در پیش بودن میلاد امام عصر(ع)، ابراز داشت: مهدویت پایه و اساس تشیع است و خداوند را شاکریم که این افتخار را نصیب ما ایرانیان فرمود و با اهل بیت(ع) و امام عصر(عج) آشنا شدیم و به عنوان محبان و پیروان آنان در دنیا مشهور هستیم، امیدواریم در روز قیامت از شفاعت آنان برخوردار باشیم.

وی در ادامه افزود: به فعلیت رساندن تمامی امکانات کره زمین، ایجاد امنیت همه جانبه، به نهایت رساندن سطح معرفت و شناخت انسان ها، مقابله با تمامی کج روی ها و کج اندیشی ها، به فعلیت رساندن عدالت کامل و رفاه عمومی برای تمامی اقشار، مقابله با ستمگران و زورگویان عالم از جمله ویژگی های حکومت جهانی امام عصر(عج) می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha