جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 350983
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

حوزه/ آیت الله العظمی صافی گلپایگانی آثار متعددی در زمینه مباحث مهدوی تالیف نموده اند.

سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»، «فروغ ولایت در دعای ندبه» عنوان کتابی است که در موضوع امامت و مهدویت از حضرت آیت الله صافی انتشار یافته است. بخش های اصلی کتاب شامل: «امام صادق علیه السلام و ندبه بر حضرت امام مهدی علیه السلام» و «پاسخ به چهارده پرسش پیرامون دعای ندبه» می باشد.

کتاب «معرفت حجت خدا» (شرح دعای اللهم عرّفنی نفسک...)؛ بخش های اصلی کتاب شامل: «لغات دعا» و «تفسیر دعا» است.

«پیام های مهدوی» (مجموعه پیام های حضرت آیت الله صافی گلپایگانی) عنوان کتاب دیگری از این مرجع تقلید می باشد.

از دیگر آثار ایشان کتاب «گفتمان مهدویت» است که به سه بخش اصلی: «تشیع»، «امامت» و «مهدویت» پرداخته است.

«پاسخ به ده پرسش» کتابی است که به سؤالات مهم می پردازد. برخی از پرسش ها شامل: «چگونگی پیروزی جهان با یاران معدود»، «نحوۀ پیروزی امام زمان علیه السلام بر سلاح های ویرانگر» و «زندگی شخصی حضرت امام مهدی علیه السلام» می باشد.

«تجلی توحید در نظام امامت» نیز از دیگر آثار معظم له است. بخش های اصلی کتاب شامل: «تجلی توحید در رسالت انبیاء»، «تجلی توحید در اسلام»، «تجلی توحید در نظام امامت» و تجلی توحید در امامت حضرت مهدی علیه السلام» است.

از دیگر تألیفات آیت الله العظمی صافی گلپایگانی می توان کتاب هایی همچون: «وابستگی جهان به امام زمان علیه السلام»، «باورداشت مهدویت» و «فروغ ولایت در دعای ندبه» را نام برد.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب به نشانی: قم، خيابان انقلاب (چهارمردان)، کوچه شماره ۶ دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مراجعه کرده و یا با تلفن: ۳۷۴۷۹-۰۲۵تماس بگیرند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha