جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 350947
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
1

حوزه/ یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت «فرهنگ و تمدن زمینه ساز راهبردها و راهکارهای، با حضور شخصیت ها و اندیشمندان داخلی و خارجی، در تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، دقایقی پیش با حضور شخصیت ها و بیش از 200 اندیشمند خارجی و داخلی با موضوع «فرهنگ و تمدن زمینه ساز راهبردها و راهکارهای»، در سالن همایش های سازمان صدا و سیما، در تهران آغاز بکار کرد.

در افتتاحیه این همایش دو روزه، حجت الاسلام و المسلمین پورسیدآقایی، رئیس موسسه آینده روشن و دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت، گزارشی از 11 سال برگزاری همایش و همچنین فرایند برگزاری همایش یازدهم را ارائه داد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی نائب، رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله حائری شیرازی، عضو خبرگان رهبری از دیگر برنامه های نوبت صبح روز اول همایش یازدهم اعلام شده است.

از دیگر برنامه های این همایش می توان به  تجلیل ویژه از شخصیت مرحوم آیت الله مهدوی کنی،  تقدیر از یک نفر از رزمندگان انصارالله یمن به پاس مجاهدت در برابر استکبار، تجلیل از ۲۲ نفر از فعالان مهدوی، مهدی یاوران و ولی یاوران، رونمایی از کتاب مهدوی یاوران و ... اشاره کرد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و همچنین سردار احمدی مقدم، مشاور عالی ستادکل نیروهای مسلح از دیگر برنامه های همایش دکترین مهدویت است.

برپایه این گزارش، برگزاری کمیسیون های تخصصی با حضور کارشناسان و اندیشمندان داخلی و خارجی و همچنین ارائه مقالات منتخب از دیگر برنامه های همایش یازدهم می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha