جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دارابی

مدير كل دفتر برنامه ريزي آموزش هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي گفت: بزرگترین وظیفه شبکه تبلیغی ایجاد آمادگی برای مردم از لحاظ معنوی و اخلاقی و پیوند دینی و عاطفی با امام عصر(عج) می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام علی دارابی، با اشاره به فعالیت شبکه تبلغی در سراسر کشور، گفت: بزرگترین و اساسی ترین وظیفة شبکه تبلیغی و اقشار تأثیرگذار، ایجاد آمادگی کامل برای مردم بخصوص نوجوانان و جوانان از لحاظ معنوی و اخلاقی و پیوند دینی و عاطفی با امام عصر (عج) می باشد.

وی افزود: اگر همه تلاش ها و مجاهدت هاي فرهنگي، معرفتی و شعائری برای وجود مقدس امام زمان(عج) که ناظر بر اعمال و رفتار ما است، با انگیزه الهی انجام شود، موجبات خرسندی آن امام همام را فراهم آورده و اگر خدای ناکرده عکس آن عمل کنیم، سبب ناراحتی آن وجود نازنین خواهیم شد.

مدير كل دفتر برنامه ريزي آموزش هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي یادآور شد: در راستای تعمیق فرهنگ مهدوی، دوره های آموزش تخصصی ویژه روحانیون مستقر، هجرت، مبلغین، ائمه جماعات، مداحان و ستایشگران اهلبیت (عليهم‌السلام) و رؤسای تشکل های دینی و معلمان حوزه دین و مبلغات سراسر کشور برگزار می گردد.

براساس اعلام سازمان تبلیغات، وی در پايان خاطرنشان کرد: دوره هایی که برای اقشار تأثیرگذار، شبکة تبلیغی و سازمان های مردم نهاد طراحی و برنامه ریزی شده، در حوزه معارف مهدوی بوده که تلاش شده است از منابع غنی آموزشی و دیدگاه های حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری  بهره برداری نماییم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha