پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۳۷۰۰ گوسفند قربانی برای عید سعید قربان در مساجد سنگاپور ارائه خواهد شد

حوزه/ کمیته عید قربان در مساجد سنگاپور اعلام کرد که مجموعه ۳۷۰۰ گوسفند قربانی برای مراسم سالانه عید در ۲۶ مسجد این کشور ارائه خواهد شد که گوشت قربانی آن به امور خیریه تعلق دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از straitstimes، براساس بیانیه ای که دوشنبه 2 جولای توسط کمیته «عید قربان در مساجد سنگاپور» اعلام شد، در مجموع 3 هزار و 700 گوسفند قربانی برای مراسم سالانه عید سعید قربان در 26 مسجد سرتاسر سنگاپور در دسترس مسلمانان قرار خواهند گرفت.

براساس اعلام این کمیته این گوسفندها که از استرالیا وارد شده اند قیمتی معادل 485 دلار داشته که مشابه سال گذشته 2017 است.  تعداد گوسفندها نیز همانند سال گذشته می باشد؛ ثبت نام برای خرید گوسفند قربانی از فردا آغاز شده و قرار است تا 8 آگوست و تا پایان موجودی دام ادامه خواهد داشت. گوشت حاصل از ذبح شرعی قرار است به نمازگزاران مساجد و افراد نیازمند اهداء شود.

این کمیته همچنین اعلام کرد که با اداره کشاورزی و دامپزشکی در زمینه تامین دام و طیور با بالاترین معیارهای ایمنی مواد غذایی، بهداشت حیوانات و دیگر استانداردهای مربوط به بهداشت عمومی دام پزشکی همکاری می کند. اعضای جامعه اسلامی که مایل به همکاری در این عمل خیرخواهانه هستند می توانند در26 مسجد این کشور ثبت نام انجام دهند.

عید سعید قرآن امسال در تاریخ 22 آگوست 2018، مصادف با 31 مرداد در سرتاسر کشورهای اسلامی و غیراسلامی برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha