سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکری با بیان این که امروز تنها با همبستگی ملی می توانیم مشکلات و بحران ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم، گفت: هدف دشمنان ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حمید رضا شکری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشست بصیرتی در شهر لاریجان آمل به نامه صد نفر از افراد خود فروخته و بی بصیرت برای مذاکره با رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: این نامه نهایت بی شرمی و بی غیرتی عده ای سازش گر بود که مورد بی توجهی ملت بزرگ ایران قرار گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این افراد برای شناخت دقیق آمریکا به حافظه تاریخی خود مراجعه کنند، افزود: سراسر حیات آمریکایی ها سرشار از نهایت و کشتار مردم بی گناه جهان بوده است.

حجت الاسلام شکری با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها را فراموش نخواهند کرد، گفت: حمله جنایت کارانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافر بری جموری اسلامی ایران که منجر به کشته شدن 290 نفر انسان بی گناه شد تنها گوشه ای از جنایت های این کشور زورگو علیه ملت ها بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رییس جمهور فعلی آمریکا به هیچ تعهد و قانون بین المللی پایبند نیست، خاطرنشان کرد: کسانی که به فکر مذاکره با چنین فردی هستند مشاهیر خود را از دست داده اند.

وی با بیان این که کسی که به راحتی از یک توافق بین المللی نظیر برجام خارج می شود و اعتنایی به نظرات و دیدگاه های طرف های دیگر ندارد به هیچ عنوان قابل اعتماد و اطمینان نخواهد بود، افزود: کارنامه سیاه آمریکایی ها در برابر ملت ایران در چهار دهه اخیر کاملاً مشخص است.

حجت الاسلام شکری با بیان این که این نهایت بی غیرتی است که کسی این تسلیم نامه را بنویسد در حالی که از همه سو به این کشور حمله می شود، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا راهبرد و استراتژی ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که مذاکره با کشوری که به کوچکترین تعهدات بین المللی نیز پایبند نیست فایده ای ندارد، خاطرنشان کرد: امروز باید به جای مذاکره با یک کشور زیاده خواه و زورگو از ظرفیت های داخلی و بومی برای برون رفت از مشکلات استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید خود را وابسته به بیرون بینیم بلکه باید در همه امور وابسته داخل باشیم، تصریح کرد: کشوری مانند یمن از لحاظ نظامی و دفاعی بسیار ضعیف است امروز در برابر یک اتحاد چند جانبه با قدرت ایستاده اند.

حجت الاسلام شکری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه در برابر فشارهای آمریکا تسلیم نخواهد شد، گفت: تسلیم شدن در برابر خواسته های آمریکا چیزی جزء ذلت و خواری نصیب ما نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران با مقاومت و پایداری، رسوایی و ذلت را برای آمریکایی ها پدید خواهند آورد، افزود: ملت ایران تنها در سایه ایستادگی و مقاومت است که به پیروزی نهایی دست خواهند یافت.

امام جمعه لاریجان با تأکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه ماجراجویی به آمریکایی ها نخواهد داد، گفت: این مردم، ملتی مقاوم هستند که توانستند با دستانی خالی هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر بگذارند.

حجت الاسلام شکری با بیان این که امروز تنها با همبستگی ملی می توانیم مشکلات و بحران ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید مراقب باشند چون هدف و هربه امروز دشمنان ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و سرگرم کردن آنها به این گونه برنامه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسئولان باید تنها گوش به فرمان رهبری باشند، افزود: امروز حرکت در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می کنند ضروری است و مسئولان نیز باید همراه با مردم در جهت تحقق مطابات رهبری تحقق بخشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha