جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طرح زندگی به رنگ خدا

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری دومین دوره طرح «زندگی به رنگ خدا» در امامزادگان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی، از برگزاری دومین دوره طرح«زندگی به رنگ خدا»در امامزادگان کرمان خبر داد و گفت: رفع آسیب‎های اجتماعی و آموزش سبک زندگی براساس آموزههای دینی و اسلامی یکی از مهمترین دغدغههای امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به عنوان بزرگترین خطر جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان اقدام به برگزاری طرح زندگی به رنگ خدا در جهت آموزش مهارتهای زندگی کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره اقدامات فرهنگی اوقاف در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب‌برنامههای فرهنگی تصریح کرد: دومین دوره طرح سبک زندگی اسلامی با عنوان «زندگی به رنگ خدا» در آستان امامزاده علی(ع) سیرجان و سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) زرند برگزار میشود.

وی افزود: اولین دوره آموزشی  این طرح طی سال گذشته با برگزاری ۴۰ جلسه آموزشی ویژه بانوان بالای ۱۸ سال در امامزاده سید محمد(ع) شهرستان بردسیر و امامزاده محمد(ع) شهر کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام فاطمی، بابیان اینکه ۱۲ مبلغ به عنوان  مربی در کلاسهای این طرح حضور دارند،خاطرنشان کرد: کلاسهای آموزشی این طرح با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارتهای فردی، مهارتهای ازدواج و خانواده و مهارت‌های فرزندپروری برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: بانوان علاقه مند میتوانند  جهت شرکت در کلاس‌های دوره آموزشی به ادارت اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان  و زرند مراجعه و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha