سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سبک زندگی

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی در این مدرسه خبر داد .

فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه کلاس ها و کارگاه های آموزشی به همت مبلغان و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر برای خواهران شهرستان در حال برگزاری است،اظهار داشت:در این کارگاهها طلاب و مبلغان تلاش می کنند تا با آموزش آموزه های دینی و ارائه مهارت های خانواده سبک زندگی اسلامی ایرانی را دربین مردم نهادینه کنند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به ضرورت سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه امروز تصریح کرد:با گسترش و تعمیق سبک زندگی اسلامی می توان به تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی نظام خانواده کمک نمود.

وی با بیان اینکه کارگاه مهارت های سبک زندگی برای بانوان شهرستان با هدف ارتقاء معرفت اسلامی و آشنایی بانوان با آموزه های دینی اسلامی در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد:در این کارگاه مهارت های انتخاب درست،آگاهانه و به موقع در خصوص سنت حسنه ازدواج ،اصول همسرداری و تربیت اسلامی فرزند به بانوان ارائه می شود .

شاهوردی در پایان همچنین از برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در رشته های حقظ،تجوید و روان خوانی قرآن  و همچنین کلاس های آموزش مداحی،خیاطی و آشپزی برای بانوان شهرستان در مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر خبر داد و گفت:خواهران علاقمند به این رشته ها می توانند با ثبت نام خود آموزش های لازم را دررشته های فوق کسب کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha