چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدام حرم رضوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه دراستان کردستان در دیدار با خدّام حرم رضوی گفت: اگر می خواهیم در این دنیای پر از مادیات و دام های ابلیس پیروز شویم باید در مسیر سیره مبارک اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم و همواره در زندگی از سیره ائمه استفاده کاربردی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، خدام حرم مطهر رضوی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی در این دیدار ضمن خیرمقدم به خدام حرم رضوی، اظهار داشت: ارتباط معنوی با اهل بیت علیهم السلام و تمسک و سیره ائمه اطهار(ع) مایه خیر و برکت و هدایت است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه تمسک به سیره ائمه اطهار(ع) از عوامل پیشرفت جامعه اسلامی است، ادامه داد: اگر می خواهیم در این دنیای پر از مادیات و دام های ابلیس   پیروز  شویم  باید در مسیر سیره مبارک اهل بیت علیهم السلام حرکت کنیم و همواره در زندگی از سیره ائمه استفاده کاربردی داشته باشیم.

وی بیان داشت:  هر کسی که می خواهد به خداوند نزدیک شود و ارتباطش را با معبود بیش از پیش کند ابتدا باید عشق و علاقه خود را به اهل بیت علهیم السلام نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: مردم استان کردستان بارها نشان داده اند که ارادات بسیار ویژه ای به اهل بیت(علیهم السلام) دارند که این برای این منطقه و دیار مایه فخر و مباهات است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: عصر کنونی، عصر مادیات و تشویق اذهان است، لذا تنها چیزی که می تواند انسان را از این گرداب نحجات دهد ارتباط با رسول خدا و خاندان مطرح ایشان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha