جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: دوره اجتهادپروری با همکاری مرکز فقهی – اجتهادی قم در این مدرسه علمیه تخصصی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری دوره اجتهادپروری در مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد خبر داد و گفت: این دوره با شرکت طلاب سطح سه تخصصی با همکاری مرکز فقهی اجتهادی قم در این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره مزبور با محوریت کتاب حلقات شهید صدر انجام می‌شود، اضافه کرد: تاکنون 22 نفر از طلاب سطح سه به بالای حوزه علمیه به‌صورت جدی پای کار آمده‌اند و این دوره در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام آزموده برگزاری دوره سواد رسانه را از دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد دانست و افزود: در این راستا تاکنون دو جلسه اعتیاد رسانه و متن رسانه‌ای برگزار شده است.

وی تربیت مربی تبلیغ دانش‌آموزی، نقد فیلم‌های روز سینمای ایران و جهان با حضور طلاب، سلسله جلسات تدبر در قرآن و برگزاری دروس اخلاق در فضای تفریحی برای طلاب را از دیگر برنامه‌های تابستانی این مدرسه علمیه عنوان کرد.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به برگزاری دوره آموزش نظامی برای طلاب مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، ادامه داد: این دوره آموزش نظامی تابستان امسال هر پنج‌شنبه، با همکاری تیپ بجنورد برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با بیان اینکه پیگیر برگزاری دوره تکمیلی بسیج در این مدرسه علمیه هستیم، اضافه کرد: همچنین برای فصل تابستان جاری نشست‌های تخصصی نماز و جلسات خانواده‌های متعالی نیز با حضور طلاب این مدرسه به همراه خانواده‌های آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha