شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبد الله جبری دبیر کل جنبش امت لبنان

حوزه/ جنبش امت لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: قانون "دولت یهودی" یک قانون نژاد پرستانه با صبغه صهیونیستی است که هدف آن آوارگی فلسطینی ها از سرزمین های اشغالی ۴۸، ممانعت از حق بازگشت است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،جنبش امت لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد: قانون "دولت یهودی" یک قانون نژاد پرستانه با صبغه صهیونیستی است که هدف آن آوارگی فلسطینی ها از سرزمین های اشغالی 48، ممانعت از حق بازگشت است و با تمامی ارزش ها، عرف ها و پیمان نامه های بین المللی و بشری تعارض دارد.

این جنبش اشاره کرد: هدف دشمن این است که تمام آنچه مرتبط با فلسطین است از جمله زبان عربی را ملغی کند، روند یهودی سازی در قدس را افزایش دهد، شهرک سازی را گسترش داده و تمامی آنچه با عربیت سرزمین اشغالی در اتباط است را ویران و نابود کند. در همین چارچوب "قرارداد قرن" می آید تا این جنایت ها را در حق فلسطینی ها و بشریت تکمیل کند.

جنبش امت با بیان اینکه ملت فلسطین همیشه می داند که چگونه ابزار جهادی و مبارزه ای خود را  به روز کند و در برایر این جنایت جدید سکوت نخواهد کرد، خواستار همبستگی و مقابله گسترده در تمامی سطوح با این پروژه شد.

این جنبش از تمامی کشور های اسلامی و عربی که روابط خود را با دشمن عادی کرده اند، فوراً رابطه خود را قطع کرده و در مهیا کردن تمامی انواع حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن مشارکت کنند، همچنان که محور مقاومت و در رأس آن جمهوری اسلامی حمایت می کنند.

جنبش امت از تأخیر در تشکیل دولت جدید به شکل های مختلف انتقاد کرد و آن را تلاشی بی نتیجه در جهت تغییر نتایج انتخابات دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha