جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولیت مدرسه علمیه فیضیه مازندران

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه فیضیه بابل با اشاره به سابقه ۳۴ ساله تأسیس این مدرسه، گفت: از زمان آغاز به کار تا امروز بیش از ۳ هزار طلبه در این مدرسه تربیت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فاضل، در مراسم اختتامیه نهمین دوره تابستانه این مدرسه علمیه، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه فیضیه مازندران در سال ۶۳ تأسیس‌ شده، اظهار داشت: آیت‌الله فاضل استرآبادی در دوران عمر با برکت خود بیش از سه هزار طلبه را در این مدرسه علمیه تربیت کردند.

مسئول مدرسه علمیه فیضیه مازندران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی برای اداره حوزه تصریح کرد: ایشان بر روی تربیت طلاب آن هم در سال‌های ابتدایی حوزه بسیار حساس بودند.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی همه‌ساله دروسی را با طلاب پایه‌یک می‌گذراندند، افزود: یکی از برنامه‌های فوق‌العاده‌ای که اثر بسیار ارزشمند و والایی داشت همین طرح اردوی تابستانه بود که از ابتکارات مهم ایشان بود که در سطح کشور چنین دوره‌ای وجود نداشت و با تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان امسال نهمین دوره به پایان رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ طلبه از پایه دوم تا دهم در این اردو شرکت کردند و دو واحد درسی در مدت ۴۵ روز گذراندند، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های اساتید و طلاب سراسر کشور نهمین دوره آموزشی تابستانه در این مدرسه با موفقیت کامل به پایان رسید.

وی با بیان اینکه هرسال که می‌گذرد تجربه برای تشکیل این کلاس‌ها بیشتر شده و متقاضی زیادتر می‌شود، تصریح کرد: امسال بیش از هزار نفر متقاضی شرکت در این دوره بودند که به حول قوه الهی حدود ۵۰۰ نفر پذیرش شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha