جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز مسئولان کشور برای مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان باید روحیه انقلابی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ترس از قدرت های بزرگ موجب ضعف و سستی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران سه شنبه شب در دیدار جمعی از مسئولان منطقه بابلکنار بر ضرورت برنامه ریزی صحیح به منظور مدیریت صحیح و کاهش مشکلات عمومی جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به این که همان طور که رهبری معظم فرمودند نباید مسائل اقتصادی را تنها به مذاکره با چند کشور اروپایی گره بزنیم، افزود: باید از توان و ظرفیت داخلی به منظور رفع مشکلات اقتصادی بهره گرفت.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید بر این که امروز مسؤولان کشور برای مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان باید روحیه انقلابی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ترس از قدرت های بزرگ موجب ضعف و سستی می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید قاطعانه در برابر دشمن ایستاد و از دین و انقلاب حراست و پشتیبانی کرد، بیان داشت: مسئولان باید با همه توان خود از منافع و سرمایه ملی حراست کنند.

وی با اشاره به این که دشمن با جنگ روانی به دنبال ایجاد اختلاف و بروز تنش های داخلی در کشور است، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان ما باید این توطئه دشمن را مدیریت صحیح و تزریق آرامش به داخل خنثی کنند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که متأسفانه برخی ها با اعمال و رفتار خود در حال همراهی با پروژه دشمن هستند، تصریح کرد: مسئولان امر به ویژه دستگاه قضا باید با قدرت در برابر این جریان ها بیاستند و با آنها قاطعانه برخورد کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برخی ها در داخل به دنبال بحرانی جلوه دادن فضای کشور هستند، خاطرنشان کرد: نباید با اظهار نظرهای نسجیده موجب ناآرامی در فضای اقتصادی کشور شد.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند آرامش و امید است، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها همگام با دشمن به دنبال از بین بردن فضای امید و نشاط در جامعه و جایگیزین کردن فضای التهاب و ترس در کشور هستند.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی با نظام سلطه هستیم، خاطرنشان کرد: با حفظ آرامش و تقویت وحدت ملی می توانیم بسیاری از هجمه ها و توطئه های اقتصادی دشمن را خنثی کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها در حالی به دروغ خود را دوست مردم ایران معرفی می کنند که تحریم های ظالمانه آنها به مستقیم در زندگی مردم کشورمان تأثیر منفی می گذارد، تصریح کرد: این دولت مستکبر در چهار دهه اخیر از همه روزنه ای برای فشار علیه ملت بزرگ ایران استفاده کرد.

وی با اشاره به این که ملت ایران همواره پیروز میدان مبارزه با نظام سلطه بوده است، خاطرنشان کرد: این بار نیز با توکل به ذات اقدس الهی ملت مقاوم و هوشیار ایران اسلامی از این جنگ نابرابر پیروز بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که در شرایط امروز نباید ذره ای از خود احساس ضعف و سستی نشان دهیم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که با فشار و تحریم نمی توانند ملت بزرگ ایران را در برابر خواسته های نامشروع خود تسلیم کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha