پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه باید در برگزاری برنامه های عید غدیر ایجابی برخورد کرد نه سلبی، تصریح کرد: اگر بتوانیم جشن عید غدیر را باشکوه برگزار کنیم خود به خود عزاداری‌ های ماه محرم زودتر از زمان مقرر آغاز نمی ‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در جلسه ساماندهی هیئات مذهبی استان، با اشاره به تفاوت دهه محرم امسال با سال های گذشته ابراز داشت: محرم امسال به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی که برای مردم پیش آمده با دهه محرم سال های گذشته متفاوت است.

امام جمعه تبریز به توطئه های سخت دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نکته دوم اینجاست که امسال دشمنان همت کرده‌ اند و می‌ گویند نمی‌ گذاریم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیرید اما واقعیت این است که آن ‌ها چهل سال است که همین حرف‌ ها را می ‌زنند و به لطف خداوند تا حالا نتوانسته ‌اند کاری انجام دهند اما در هر صورت مدیران ما باید هوشیارانه برخورد کنند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: باید همت کنیم امسال عید غدیر را باشکوه ‌تر از سال ‌های پیش برگزار کنیم و اجازه ندهیم برنامه‌ های عزاداری ماه محرم باعث شود از جشن عید غدیر غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه باید در برگزاری برنامه های عید غدیر ایجابی برخورد کرد نه سلبی، تصریح کرد: ما اگر بتوانیم جشن عید غدیر را باشکوه برگزار کنیم، خود به خود عزاداری‌ های ماه محرم زودتر از زمان مقرر آغاز نمی ‌شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان بر ضرورت پوشش عزاداری های ماه محرم از رسانه ملی تاکید کرد و گفت: نقش صدا و سیما در پوشش عزاداری ‌های ماه محرم بسیار مهم است که در این رابطه باید از صدا و سیما تشکر کنیم که همیشه پیش‌ قدم بوده ‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha