جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: هر شیعه باید خود را پیام رسان روز غدیر بداند و این را در جامعه فرهنگ سازی کنیم که همانند عید نوروز تبریک را سراسری کنیم و از آن بی تفاوت عبور نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، در دیدار با اعضا ستاد غدیر توزیع کارت تبریک در بین مردم را کار پسندیده ای عنوان کرد و اظهار داشت: اعلام تبریک این عید بزرگ را باید با هر وسیله این که می توانیم انجام دهیم که یکی از آنها توزیع کارت در بین مردم است.

آیت الله طه محمدی گفت: به طور مثال کارت ها را باید نوعی طراحی کنید که بیرونش با طرح های زیبا انسان را جذب خود کند و در داخل آن نیز با استفاده از احادیث مربوط به این روز تزیین و به وسیله آن بصیرت افزایی شود.

وی تصریح کرد: هر شیعه باید خود را پیام رسان روز غدیر بداند و این را در جامعه فرهنگ سازی کنیم که همانند عید نوروز تبریک را سراسری کنیم و از آن بی تفاوت عبور نکنیم.

امام جمعه همدان به اجتماعات مردم در روز عید غدیر پرداخت و بیان کرد: در برگزاری اجتماع مردمی این نکته نباید فراموش شود که در تمام محلات شهر برپایی یک مراسم پرشکوه لازم است.

وی اطلاع رسانی در خصوص غدیر را از وظایف شیعیان برشمرد و گفت: متاسفانه اکثر شیعیان نمی دانند غدیر یعنی چه، چرا که ما بیشتر عمرمان نسبت به غدیر بی توجه بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: بنده هنگامی که به عنوان نماینده حضرت اقا در استان همدان انتخاب شدم تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ غدیر انجام دادم و به حمدالله امروز چهره غدیر در همدان گوناگون شده است.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: این درس بزرگی است که اگر بخواهیم کاری را درست انجام دهیم، به راحتی با اتحاد می توان آن را انجام داد.

وی استفاده از تمام ظرفیت های موجود در این روز را مهم دانست و گفت: مردم مناطق محروم همه نمی توانند به مرکز شهر بیانید و چه بهتر است که در هر یک از مناطق اطراف شهر یک مراسم با شکوه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha