پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عسگری

عسگری با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بر تبیین و بیان دستاوردهای و آسیب های انقلاب در کنار یکدیگر تاکید کرد و گفت :شورای راهبردی چهلمین سالگرد انقلاب با محوریت ائمه جمعه تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جعفر عسگری در نشست خبری خود که به مناسبت 12مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امام علی(ع)  در رابطه با اخلاق حاکمان در نهج البلاغه می فرمایند، بخدا سوگند دروغی نگفتم و هر آنچه می گویم را به عهده می گیرم وخود به آن پایبند هستم وتقوا و خویشتنداری را از سقوط در شبهات نگه می دارم.

وی بیان کرد: امروز سردمداران کفر که در رأس آنها ترامپ قراردارد به سمت فریب کاری و دروغ رفته اند، این در حالی است  که وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران و عمده دلیل دشمنی سلطه جویان وجود رهبران و حاکمان درست، مومن و انقلابی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دنیا تشنه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) است، تصریح کرد: اشکالات و اشتباهات را نباید به حساب انقلاب اسلامی گذاشت، بلکه این موارد همگی ناشی از انتخاب هایی است  که ما خود انجام داده ایم.

وی عنوان کرد: دستاوردهای نقلاب در درون و بیرون از کشور قابل دفاع است و باید توجه داشت دشمن در عرصه های مختلف چون عرصه اقتصادی، فرهنگی، ارزش های انقلاب به صورت عملی هجمه وارد می کند.

عسگری خاطرنشان کرد: ملت ایران براساس تکیه بر فرهنگ غنی عاشورایی، سمبل مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین و مستکبرین جهان است، جوانان ما باید به شخصیت هایی چون سردار قاسم سلیمانی ها افتخار کنند.

وی متذکر شد: بدانیم و آگاه باشیم که چنانچه دشمن به اهداف شوم خود برسد  و بر ملت ایران  و نظام جمهوری اسلامی مسلط شود، شیعه تا صد ها سال نمی تواند قد علم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که دشمن در فضای مجازی حق و باطل را با یکدیگر مخلوط کرده و به خورد جوانان ما می دهد، افزود: رمز همراهی مردم با نظام و مسئولین، صداقت مسئولین با ملت است.

عسگری اذعان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی غیر دولتی است که همواره در برنامه های  خود پشتوانه مردمی نظام را به نمایش می گذارد و باعث می شود دشمن گزینه های خود را از روی میز برمی دارد.

وی با تاکید براینکه خروجی شورای هماهنگی تبلیغات در صحنه عمل مشخص است، خاطرنشان کرد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات مورد بی مهری برخی مسولین استان قرارگرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تشریح کرد: در حال حاضر در 900نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود که به تبع 120 نقطه آن در استان است که مراسم های راهپیمایی ها در مناسبت های ملی و مذهبی نیز دراین نقاط به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

وی متذکر شد: ما در عمل 13 وظیفه و برنامه اصلی در سال داریم که باید انجام بدهیم که با حساب شهرستان 390 برنامه در سال برگزار می شود که البته در کنار آنها برنامه های جنبی دیگری نیز خود عهده دار آنها شده ایم، به عنوان مثال 40 برنامه تشییع شهید درسال 95 و96 با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار کردیم .

عسگری توضیح داد: در بحث چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه های خاصی را طرح ریزی کرده ایم که براین اساس شورای راهبردی چهلمین سالگرد انقلاب با محوریت ائمه جمعه تشکیل  و 18 کارگروه تخصصی مرتبط با آن برای تبیین دستاوردها و  ارائه کارنامه نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha