سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار مجتبایی

حوزه/ با توجه به اینکه فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره همواره به تبلیغ علیه نظام می‌ پردازد و مشکلات اقتصادی مردم نیز وجود دارد، ولی استان قم در مقایسه با استان های دیگر کشور وضعیت خوبی دارد و از نظر رضایت مندی مردم نیز در سطح بالایی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سردار کاظم مجتبایی  امروز  در دیدار  با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ضمن ابراز خرسندی از الطاف و رهنمودهای بزرگان و علمای حوزه گفت: ما خود را سرباز ولایت و مراجع تقلید می‌ دانیم و به آن افتخار می‌ کنیم و در این دوران نیز همواره از رهنمودهای مراجع و بزرگان حوزه بهره مند می شدیم.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت قم از لحاظ امنیتی گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره همواره به تبلیغ علیه نظام می‌ پردازد و مشکلات اقتصادی مردم نیز وجود دارد ولی استان قم در مقایسه با استان های دیگر کشور وضعیت خوبی دارد و از نظر رضایت مندی مردم نیز در سطح بالایی هستیم.

سردار مجتبایی خاطر نشان ساخت: در دی ماه سال گذشته تنها کلان شهری بودیم در کل کشور که هیچ گونه تخریب، حمله به ادارات، آتش سوزی نداشتیم ، هرچند شعارهای ساختار شکنی وجود داشت ولی با همکاری دوستان توانستیم همه آنها را مدیریت کنیم.

وی با بیان این که نیروی انتظامی در قم دارای عقبه قوی اجتماعی است، تاکید کرد: اگر فعالیت های پلیس در قم خوب جواب می‌ دهد به دلیل ایستگاه های قبلی است که ایجاد کردیم، به همین منظور مردم همیشه با ما همراهی می‌ کردند البته تمام کارهای ما در سایه توسلاتی بود که به درگاه ائمه اطهار(ع) داشتیم و رهنمودهایی بوده است که از علما و بزرگان دینی داشتیم.

فرمانده انتظامی قم در پایان با بیان این که استان قم از نظر امنیت در سه ماهه ابتدای سال 97 رتبه اول را داشته است، گفت: جرایم خشن مثل سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، قتل و نزاع های دسته جمعی در قم یا اصلا نداریم و یا رو به کاهش  و منفی است ولی جرایم خرد مثل سرقت داخل خودرو و سرقت موتور کمی افزایش یافته که این مسأله علاوه بر لزوم هوشمندی بیشتر نیروی انتظامی توجه خود مردم را نیز می‌ طلبد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha