جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدویخواه

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی خواه از برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه تهران، در روز چهارشنبه (۷ شهریورماه)، با حضور آیت الله العظمی سبحانی خبر داد.

حجت الاسلام نقی مهدوی خواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: حوزه علمیه تهران، حوزه ی عریق و ریشه داری است، بنابراین ضرورت دارد مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه تهران به طور شایسته و طبق سنوات گذشته انجام پذیرد تا فعالیت های این حوزه مهم شیعی در زمینه علوم دینی را ارج نهاده و به مردم معرفی کنیم.

وی در ادامه به روند آماده سازی فضای حوزه علمیه تهران برای شروع آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: ان شاءالله روز چهارشنبه(7 شهریورماه) شروع رسمی فعالیت علمی حوزه علمیه استان تهران در سال تحصیلی 98-1397 با سخنرانی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سبحانی(دامت برکاته) خواهد بود و طلاب محترم بعد از اتمام مراسم در کلاس های درس حاضر شده و از محضر اساتید ارجمند بهره خواهند گرفت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان تهران با توجه به مصادف شدن شروع سال تحصیلی با ایام عید سعید غدیر خم، گفت: بر آن شدیم تا با برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید در این ایام مبارک، شور و انگیزه شروع این آغاز پربرکت را افزون کرده و مقدمات هم افزایی همه جانبه حوزه تهران را شاهد باشیم.

وی گفت: بخش برجسته مراسم، حضور مرجع عالیقدر شیعه، دانشمند ارجمند حضرت آیت الله العظمی سبحانی(دام ظله) است که با افاضه راهنمایی های عالمانه و حکیمانه خود، طلاب و علمای استان را مورد تفقد و عنایت خود قرار می دهند.

حجت الاسلام  مهدوی خواه در پایان یاد آور شد: با توجه به مصوبه شورای عالی حوزه علمیه استان تهران و تأثیر مهم حضور علما و فضلا و طلاب استان در اعتلای فرهنگ شیعی و ارج نهادن به مقام شامخ حوزه علمیه استان تهران، مسئولین برگزاری مراسم انتظار دارند که طلاب و علمای محترم با حضور خود گرمی بخش این محفل معنوی باشند.

گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان تهران روز چهارشنبه 7 شهریورماه97 ساعت 8:30 صبح در مصلای بزرگ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود. 313/42

 

                                   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha