جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تولیت مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی (ره) کاشان

تولیت مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی (ره)، با اشاره بر ضرورت همبستگی ملی، تضعیف دولت در شرایط فعلی بین المللی را مضر دانست و افزود: در شرایط فعلی که کشورمان با مشکلات اقتصادی روبروست، هرکس راهکاری برای حل بحران اقتصادی کشور دارد به دولت ارائه دهد و دولت نیز برای رفع جو بی اعتمادی در جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین میرسید حسن اعتمادی کاشانی، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در دیدار با رئیس و پرسنل تامین اجتماعی شهرستان کاشان، با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اگر یک یا دو روز تمدید دفترچه های بیمه شدگان به تاخیر بیفتد موجب ایجاد دلهره در بازنشستگان و بیمه شدگان  می شود، لذا به دلیل اینکه بخش عمده اقشار آسیب پذیر جامعه تحت پوشش این سازمان می باشند قطعا خدمت در این بخش ثواب زیادی دارد.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی (ره) به مشکلات اقتصادی کارخانجات کاشان به دلیل بحران ارزی و پولی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه عمده فعالیت های مردم شهرستان کاشان در بخش اقتصادی، نساجی و ... می باشد و در حال حاضر نیز کارخانجات این شهرستان با بحران اقتصادی روبرو هستند، لذا خدمت کردن در ادارات کار و سازمان تامین اجتماعی این شهرستان نیاز به تلاش مضاعف دارد.

وی با تاکید بربازنگری و اصلاح قوانین سازمان تامین اجتماعی به دلیل شرایط حاد اقتصادی که کشورمان با آن روبرواست، اختصاص بیمارستان مستقل برای بیمه شدگان کاشان به دلیل اینکه اکثر مردم این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند را ضروری دانست و گفت: مسئولین با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان راهکار مناسبی را برای تشویق و ترغیب سرمایه گذاران به ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری این شهرستان بکار گیرند.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله اعتمادی (ره)، در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و ضرورت همبستگی ملی، تضعیف دولت در شرایط  فعلی بین المللی را مضر دانست و افزود: در شرایط فعلی که کشورمان با مشکلات اقتصادی روبروست، هرکس راهکاری برای حل بحران اقتصادی کشور دارد به دولت ارائه دهد و دولت نیز برای رفع جو بی اعتمادی در جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اعتمادی ادامه داد: با توجه به اینکه آمریکا با لغو قراردادهای بین المللی بحران جدی را در دنیا به وجود آورده و کشورمان نیز از این مسائل مستثنی نیست انتظار می رود که مسئولین و مردم با اتحاد و همدلی برای  برون رفت از مشکلات تمام تلاش خود را بکار گیرند.

بر پایه این گزارش، در این دیدار حسن شبانی زاده، رئیس تامین اجتماعی شهرستان کاشان با ارائه گزارشی، به فعالیت های فرهنگی و مشاوره ای اشاره کرد و گفت: علاوه بر پاسخ گویی مناسب و قانونی به ارباع رجوع ، پرسنل حضوری  پرشور در نماز جماعت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha