پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان این نظام اسلامی بدانند که حمله احمقانه آنها به این کشور با پاسخ پشیمان کننده این ملت بصیر و نیروهای مسلح همراه خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در مراسم آغاز رزمایش محمد رسول الله که در سپاه استان قزوین برگزار شد، به اقتدار نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت وگفت: امروز نیروهای مسلح و مقتدر ما در همه عرصه های مختلف این خاک برآمده از خون شهد ا در مقابل هر تهدیدی از سوی دشمنان کاملا آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای خواهند بود.

وی اظهار کرد: امروز پیشرفت و اقتدار نیروهای مسلح ما در سایه رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری بوده که در همه حال بیانات روشنگرانه و راهگشایی را در همه عرصه های مختلف برای نیروهای مسلح ما و ملت ایران بیان می نمایند.

حجت الاسلام معبودی به توطئه های دشمنان علیه ملت ایران تصریح کرد: دشمنان در طول این 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی تمای اهداف شوم خود را چه داخلی و چه خارجی را برای این ملت آگاه و هوشیار برنامه ریزی واجرایی نمودند، ولی به فضل الهی وبا در صحنه بودن ملت ایران تمامی این توطئه ها ناکام ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار که امروز در منطقه مفتضح شده و به همراهی اسراییل جنایاتکار و با همراهی دیگر کشورهای استکباری جنایت های بیشماری علیه مردم مظلوم فلسطین ویمن انجام میدهند ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: خدای متعال در قرآن وعده داده که باید در برابر ظالمین و مستکبران عالم ایستادگی نماییم که انشا الله پیروزی از آن مستضعفین عالم خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار و اسراییل در جنگ 33 روزه و به دنبال آن جنگ 22 روزه، به طور کلی شکست سخت و مفتضحانه ای از سوی حزب الله لبنان مواجه گردید که باز هم در طول این سالها شکست های بیشماری از این گروه دریافت نموده که همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده داده اند، به زودی شاهد فروپاشی این رژیم جعلی در منطقه خواهیم بود.

حجت الاسلام معبودی ضمن هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می خواهند با راهاندازی جنگ اقتصادی در کشور نظام اسلامی را با چالش جدی مواجه نمایند که باید هوشیار باشیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: دشمنان این نظام اسلامی بدانند که حمله احمقانه آنها به این کشور با پاسخ پشیمان کننده این ملت بصیر و نیروهای مسلح همراه خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha