پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تکریم بازنشستگان، گفت: تکریم بازنشستگان برای تمامی مسئولین یک واجب است و کسانی که در ادارات، بازنشستگان را تکریم نمی کنند مطمئن باشند که آیندگان نیز با آنان به همین شکل برخورد خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار اعضای کانون بازنشستگان استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته تکریم بازنشستگان، اظهار داشت: انسان هر چه در حیات خود رو به جلو می رود دارای تجربه، تخصص و دانش بیشتر و در محیط زندگی دارای خانواده بزرگتری شده و امورات و نیازهای مرتبط با وی نیز بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی جامعه این است شخصی که سن او افزایش پیدا می کند و به دنبال آن تمامی اموراتش در طول زندگی بیشتر می شود، متأسفانه مدیریت اقتصادی زندگی او کاهش پیدا می کند.

وی افزود: توازن افزایش نیازها و امورات با حقوق و دستمزد در جامعه یکسان نیست و شخص پس از بازنشستگی و در این سن و سال مجبور می شود که مجددا مشغول به کار شود و این مشکلات در تورم و گرانی ها بیشتر خود را نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تأکید کرد: باید در سیستم مدیریت امور بازنشستگان ایران یک تدبیر جدی صورت گیرد که متناسب با افزایش نیازها، درآمد و دستمزد نیز افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر تکریم بازنشستگان، اظهار داشت: تکریم بازنشستگان برای تمامی مسئولین یک واجب است و کسانی که در ادارات، بازنشستگان را تکریم نمی کنند مطمئن باشند که آیندگان نیز با او به همین شکل برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: مدیران استان باید از فرصت مدیریت خود استفاده کنند و هر خدمتی که می توانند برای بازنشستگان انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مسئله اشتغال فرزندان بازنشستگان را یکی از مشکلات اساسی آنها عنوان کرد و افزود: بازنشستگان می توانند با ایجاد تعاونی های کارآفرینی برای فرزندان خود ایجاد شغل کنند و همچنین با توجه فنی شدن استان در آینده ای نزدیک لازم است که جوانان مهارت های فنی لازم را در رابطه با نفت، گاز، پتروشیمی و هسته ای کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha